پیام کارآفرین در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال:

دولتمردان تمام هم و غم خود را بر تولید داخلی بگذارند / سنگ اندازی و موانع ایجاد نکنند حمایت پیش کش

  • شناسه خبر: 121106
دولتمردان تمام هم و غم خود را بر تولید داخلی بگذارند / سنگ اندازی و موانع ایجاد نکنند حمایت پیش کش

مدیر عامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان گفت: هیچ حمایتی از دولت نمی خواهیم دولت سنگ جلوی پای مانیندازد موانع ایجاد نکند ما هیچ انتظاری از حمایت آنان نداریم.

خانه » اقتصادی » دولتمردان تمام هم و غم خود را بر تولید داخلی بگذارند / سنگ اندازی و موانع ایجاد نکنند حمایت پیش کش

علی احسان مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان و کارآفرین برتر در گفت و گو با خانه خشتی با اشاره به شعار سال ۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به فرمایشات رهبری و تدبیرهای دولت و تلاش صنعتگران سخت کوش در زمینه اقتصاد کشور نتایج خوبی حاصل شد اما کم است و بایستی بیشتر تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تمامی تولیدکنندگان و صاحبان صنعت دوران سخت تحریم ها را پشت سرگذاشتند و آن که در چرخ تولیدات آب دیده شده با تمام قوا به این راه ادامه خواهد داد.

وی افزود: اقتصاد  مقاومتی همچنان پابرجاست و باید ادامه یابد اما در بحث تولید و اشتغال دولتمردان باید تمام هم و غم خود را برای تولید داخلی و ایجاد اشتغال بگذارند.

این مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: تاجران کاسبان و وارد کنندگان نیز تصمیم بگیرند جنس خارجی وارد نکنند اگر می خواهند جوانان بر سر کار بروند و به دنیال آن امنیت بر جامعه حاکم باشد.

احسان گفت: در کشور جوانان بیکار بسیاری داریم و این فرصت در حال تبدیل شدن به تهدید است باید به فکر انان باشیم و جوانان نیز باید به فکر خودشان باشند دلسرد نشوند با اراده آهنین حرکت را اغاز کنند و کار و تلاش را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی کار و تلاش مضاعف یعنی از خود گذشتگی یعنی به دنبال تولید داخلی و ایجاد اشتغال بالا باشیم یعنی بهره وری را بیشتر کنیم کیفیت محصولاتمان را بیشتر کنیم تا در این صورت مصرف کننده سراغ تولید داخل را بگیرد.

احسان تصریح کرد: در شرایط فعلی رفسنجان و مشکل کشاورزی می طلبد که برای تولید و اشتغال کار جدی شود و حیف است که نادیده گرفته شود به دلیل اینکه ما صاحب جوانانی شاداب سالم و باهوش هستیم و باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به جوانان توصیه می کنم بروید دنبال کسب مهارت های فنی و خود اشتغالی دست روی زانوهایتان بگذارید و با یک یا علی گفتن بلند شوید.

احسان گفت: هیچ حمایتی از دولت نمی خواهیم دولت سنگ جلوی پای مانیندازد موانع ایجاد نکند ما هیچ انتظاری از حمایت آنان نداریم.

وی اظهار داشت: پس از عبور از بحران تحریم ها و شورع دوران سازندگی مجدد در صنعت امید است که صنعتکاران با روحیه جهادی پا به چرخه تولید بگذارند.

مدیر عامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان در ادامه با اشاره به تاریخچه فعالیت این کارخانه اظهار داشت: اروند چرخ برند تولید رینگ چرخ آلومینیوم و اولین سازنده برتر و با کیفیت برتر در خاورمیانه است.

وی از دوبرابر تولید این کارخانه در سال ۹۶ خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی و با بکار گرفتن نیروهای جوان و شاداب قصد داریم ۱۵۰ نیروی دیگر را در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بکار گیریم.

علی احسان در پایان بیان داشت: از جوانان عزیز و پرتلاش رفسنجان می خواهم تا با کار آشتی کنند گذشته را نادیده نگیرند که پدران ما بزرگترین جنگل مصنوعی جهان را ایجاد کردند ما فرزندان وارسته آنان هستیم و باید همانند گذشته در جهت شکوفایی دیارمان تلاش کنیم.

 

برچسب ها:
اقتصادمقاومتی تولید داخلی حمایت علی احسان کارخانه اروند چرخ رفسنجان مدیر عامل اروند چرخ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سعید

    آقای احسان شما چرا اینقدر دروغ میگویید .چرا حقوق کارکنان رو به موقع پرداخت نمکنید.خدا رو خوش نمیاد.

    محمد

    سلام این آقا که دم از خریدداخل میزنه با جه هدف وانگیزه ای جهت بعضی مصارف کارخانه اش جنس ازجین وارد کرد ولی حاضر نشدجنس مرغوب تولید داخل استفاده کنه؟ فقط حرف

    Mansor

    سلام جناب احسان شما حق کارگران را نخورید.نیروها را اخراج نکنید نمیخواهد.در مورد دولت و غیره دلسوز باشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان