جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

نیروی انتظامی رفسنجان بنا دارد تا با همت همه نیروهای خود، شعار امسال را محقق کند

  • شناسه خبر: 120991
نیروی انتظامی رفسنجان بنا دارد تا با همت همه نیروهای خود، شعار امسال را محقق کند

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: نیروی انتظامی رفسنجان بنا دارد تا با همت همه نیروهای خود، این شعار را محقق کند لذا در این راستا ما سعی می کنیم تا ضمن انجام دادن همه کارهای لازم برای رعایت بحث اقتصاد مقاومتی در داخل مجموعه ناجا، در حوزه های مختلف اقتصادی، امنیتی و انتظامی یک نگاه بلندتر و بیشتر هم به ماموریت های خود در سطح شهرستان داشته باشیم .

خانه » اجتماعی » نیروی انتظامی رفسنجان بنا دارد تا با همت همه نیروهای خود، شعار امسال را محقق کند

سرهنگ رضا خلیلی نژاد جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی با تبریک سال جدید به انتخاب شعار امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان ” اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال ” اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ماه ها و سال های گذشته مباحث مهمی  را پیرامون اقتصاد و معیشت مردم فرمودند و همواره راهکار برون رفت از معضلات کشور را حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی عنوان کرده اند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی نباید صرفا یک شعار باشد، بلکه باید نسبت به این موضوع مهم، اقدامات عملی مورد نیاز انجام شود تا تولیدو اشتغال را بالا ببریم.
سرهنگ خلیلی بیان داشت: نیروی انتظامی رفسنجان بنا دارد تا با همت همه نیروهای خود، این شعار را محقق کند لذا در این راستا ما سعی می کنیم تا ضمن انجام دادن همه کارهای لازم برای رعایت بحث اقتصاد مقاومتی در داخل مجموعه ناجا، در حوزه های مختلف اقتصادی، امنیتی و انتظامی یک نگاه بلندتر و بیشتر هم به ماموریت های خود در سطح شهرستان داشته باشیم .
وی گفت: اگر مسئولان دولتی و همچنین مردم بخواهند اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند، به طور حتم این امر نیاز به برقراری امنیت و نظم در کشور است، لذا نیروی انتظامی به نوبه خود در رفسنجان  این آمادگی را دارد ، امنیت کسانی که پیرو تدابیر رهبری درجهت اقتصاد مقاومتی قدم بر می دارند را تامین کند تا انشاء ا… شاهد تولید بالا وبا کیفیت محصولات داخلی و اشتغال جوانان باشیم .
سرهنگ خلیلی  یادآور شد: ممکن است مجموعه ای بخواهد درمناطقی از  رفسنجان سرمایه گذاری کند ولی در مورد مسائل امنیتی موجود در آن مناطق، نگرانی هایی داشته باشد، ولی ناجا امنیت آن را تضمین خواهد کرد تا شعار سال ۹۶ به طور اکمل محقق یابد.

 

 

 

برچسب ها:
اقتصادمقاومتی سرهنگ خلیلی جانشین نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    آفرین بر جناب سرهنگ
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان