امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد :

همه باید در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی به میدان آمده و در این راستا کمک کنند

  • شناسه خبر: 120882
همه باید در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی به میدان آمده و در این راستا کمک کنند

امام جمعه رفسنجان گفت:اما امسال اقتصاد مقاومتی ان درختی که نشانده شده و در واقع تعریف شده برای جامعه باید به ثمر بنشیند امسال را رهبر حکیم ان را به عنوان تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند و تنها نباید از نهاد و دولتها خواسته باشیم که این اقتصاد را در جامعه نهادینه کنند مردم باید به میدان امده و در این راستا کمک کنند .

خانه » اقتصادی » همه باید در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی به میدان آمده و در این راستا کمک کنند

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت :از انجائیکه که اقتصاد مقاومتی یک پایه و یک مجموعه است به فرمایش حکیم انقلاب ،مسلما شاخه ها و زیر ساختهای متعدد را می طلبد که ما باید در این راستا حرکت کنیم .
وی افزود :سال گذشته ما باید ستاد اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دادیم چهارچوب و تعریفی برای اقتصاد مقاومتی می داشتیم که از سوی دولت و مجلس و دستگاه قضایی بخشی و برخی از افراد جامعه به اقتصاد مقاومتی ،عظمت ، نورانیت و استحکام سازی اقتصاد جامعه پی برده اند و اقدام و عمل برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی بود .
امام جمعه بیان داشت :اما امسال اقتصاد مقاومتی ان درختی که نشانده شده و در واقع تعریف شده برای جامعه باید به ثمر بنشیند امسال را رهبر حکیم ان را به عنوان تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند و تنها نباید از نهاد و دولتها خواسته باشیم که این اقتصاد را در جامعه نهادینه کنند مردم باید به میدان امده و در این راستا کمک کنند .
وی تصریح کرد :اگر بخواهیم به فرمایش رهبر جامعه عمل بپوشانیم باید جوانان وارد عرصه شوند و بعضی از دانشگاه ها در  رفسنجان در این حیطه گام نهاده اند به عنوان معین و پشتیبان دانشگاه ازاد ، ولی عصر و پیام نوروارد میدان شده اند .
امام جمعه خاطرنشان کرد :جوانان تحصیل کرده را باید سمت و سوی و کار اقتصادی تشویق کنند باید این روحیه را در فرزندان خود ایجاد کنیم و والدین زمینه اشتغال را برای فرزندان خود فراهم کنند حتی پس انداز برای اشتغال فرزندان خود باید مد نظر گرفته شود .
وی افزود :فرهنگی که فرزندان ما درس بخوانند به امید انکه به شغلی برسند این فرهنگ سالمی نیست ما باید از طریق درس خواندن بتوانیم خوب تولید کنیم و کار اقتصادی انجام داده و اشتغال ایجاد کنیم .
رمضانی پور بیان داشت : از جوانان می خواهیم وارد بعد اقتصادی شوند و تولید و اشتغال را درسرلوحه کار خود قرار دهند والدین هم به فرزندان خود اعتماد به   نفس  و یاری برسانند .بر اساس اتحاد و همبستگی که بین مسئولین وجود دارد انشاءا… بتوانیم تولید و اشتغال خوبی را امسال شاهد باشیم .
وی ادامه داد :از دولتمردان میخواهیم موانع بر سر راه اشتغال را بردارند ایجاد مانع نکنند مردم هم در انتخابات با حضور گرم و صمیمی و اگاهانه خود شرکت خواهند کرد . امیدواریم انچه را میخواهیم عمل کنیم و انچه باید بشود اگر از دلی پاک و روحیه ای اماده و جهادی با صداقت پیش رود  همه مشکلات و مسائل حل خواهد شد .

برچسب ها:
اقتصادمقاومتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان