دومین محور حادثه خیز استان کرمان دوبانده می شود

  • شناسه خبر: 120824
دومین محور حادثه خیز استان کرمان دوبانده می شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: محور نوق به رفسنجان به طول ۷۰ کیلومتر دومین جاده حادثه خیز استان کرمان است که عملیات دوبانده شدن ان از ابتدای سال ۹۶اغاز خواهد شد.

خانه » اجتماعی » دومین محور حادثه خیز استان کرمان دوبانده می شود

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی در شهر رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای هر کیلومتر اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال هزینه نیاز است که این هزینه از محل اعتبارات دولتی تامین تا با دوبانده شدن این محور کاهش امار تصادفات و کشته شده ها را داشته باشیم.
وی بیان کرد: در بیشتر مواقع به ویژه در فصل برداشت پسته بیشترین تصادفات و تلفات را در این محور شاهدیم.
انارکی محمدی ادامه داد: امسال عملیات زیرسازی و اسفالت محور جوادیه فلاح از توابع منطقه نوق رفسنجان به بافق استان یزد اغاز شده که با تکمیل این محور حدود ۱۰۰کیلومتر مسیر دو استان یزد و کرمان کوتاهتر میشود.
وی تصریح کرد: در حوزه فرودگاه رفسنجان نیز مشکلات مرتفع می شود و دنبال این هستیم تا سفرهای عتبات عالیات از طریق مرز هوایی توسط فرودگاه رفسنجان انجام شود که در نیمه اول سال اینده این پروازها اغاز خواهد شد.
نماینده مردم رفسنجان و اناردر مجلس شورای اسلامی بر مدیریت صحیح منابع اب  تاکید کرد و گفت: بیشتر اراضی پسته در رفسنجان ملی هستند و با چاه موتورهای کشاورزی مجاز ابیاری می شوند که در مجلس و با کمک سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به دنبال این هستیم تا از طریقی سند این اراضی را صادر و کشاورزان بتوانند با استفاده از تسهیلات دولتی طرح های ابیاری نوین را اجرا کنند تا ضمن مدیریت منابع ابی و صرفه یی در مصرف اب, میزان محصول نیز افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به وجود تعداد زیاد کارگران در رفسنجان امسال با رایزنی هایی که با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر کل این اداره در استان کرمان انجام شده کلینیک و درمانگاه کارگران در رفسنجان احداث خواهد شد تا این قشر که  تحت پوشش تامین اجتماعی هستند از خدمات درمانی بهره مند شوند.
وی گفت: حدود یکصد هزار نفر در رفسنجان بیمه تامین اجتماعی هستند که ۵۰درصد این تعداد کارگرند.

برچسب ها:
انارکی محمدی حادثه خیز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان