حضور سرهنگ خلیلی جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی /عکس

  • شناسه خبر: 120821
حضور سرهنگ خلیلی جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی /عکس

سرهنگ خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان قبل از حلول سال نو از دفتر پایگاه خبری خانه خشتی بازدید و دراین دیدار صمیمی پیشاپیش سال نو را تبریک گفت.

خانه » اجتماعی » حضور سرهنگ خلیلی جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی /عکس

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ رضا خلیلی نژاد صبح امروز میهمان دفتر پایگاه خبری خانه خشتی بود.

وی در این دیدار نیروی انتظامی و اصحاب رسانه را یک مجموعه واحد دانست و گفت: هدف همگی تأمین و توسعه آرامش و آسایش مردم است.
سرهنگ خلیلی بیان داشت: به دنبال استفاده از ظرفیت رسانه ها هستیم ، رویکرد ما حرفه ای و تخصصی شدن است، توقع داریم در موضوعات خبری و اطلاع رسانی نیز اصحاب رسانه، حرفه ای و تخصصی وارد عمل شوند.


سرهنگ خلیلی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که عملکرد پلیس باید با اقتدار توأم با مهربانی، رأفت و عدالت باشد، افزود: تلاش ما نیز حرکت در مسیر فرمایش معظم له است؛ امروز پلیس افتخار دارد اخلاق مدار باشد .
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی و رویکرد پیشگیرانه عنوان کرد: معتقدیم پیگیری و پیشگیری اجتماعی بر اقدامات انتظامی ۸اولویت دارد و مبنای پیشگیری را از فرد، خانواده ، مدارس، دانشگاه ها و کارگاه می دانیم و اصحاب رسانه می توانند در موضوعات پیشگیرانه اجتماعی به نیروی انتظامی یاری دهند.


خلیلی اضافه کرد: بسیاری از مطالبات و توقعات صرفا متوجه پلیس نیست و نیازمند همکاری همه دستگاه ها است؛ شما اصحاب رسانه باید از هر دستگاه به اندازه سهم و مسئولیت او مطالبه کنید.
وی بیان کرد: این اراده و آمادگی در نیروی انتظامی وجود دارد که تعامل با اصحاب رسانه تقویت شود و صمیمی تر صورت بگیرد، ان شاء الله بتوانیم در عرصه ارتباط با رسانه ها بیش از گذشته موفق باشیم.
سرهنگ خلیلی گفت: معتقدیم اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین واسط میان ناجا و افکار عمومی هستند در واقع خبرنگاران پل ارتباطی نیروی انتظامی و مردم محسوب می شوند .

وی افزود ما معتقدیم کار فرهنگی یک کار پلیسی نیست و بایستی با همکاری میان همه نهادهای فرهنگی و پلیس انجام شود.
وی درباره تاثیرگذاری رسانه‌ در رفتار اجتماعی اظهار کرد: وقتی آداب، رفتار غلط و ناهنجاری در جامعه دیده می‌شود، این اصحاب رسانه‌ هستند که می‌توانند آن را منعکس کنند و راه حل مناسبی برای آن رائه دهند
وی ادامه داد: یکی از مزیت های نیروی انتظامی این است که همه می توانند بر عملکرد پلیس نظارت داشته خاطرنشان کرد: شما می توانید با انتشار اخبار مأموریت های ناجا را تبیین کنید؛ ارتباط و تعامل با رسانه ها می تواند تأثیرات خوب و مثبتی برای ناجا به همراه داشته باشد.


جانشین نیروی انتظامی رفسنجان با اشاره به محور فعالیت های خبرنگاران، عنوان کرد: حضور اصحاب رسانه در برنامه های نیروی انتظامی و انعکاس اخبار قابل تقدیر است اما تبیین آنچه که بیانگر اقتدار و هوشمندی پلیس است نیز مهم به شمار می آید،
وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهداء ، هوشمندی مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و در صحنه بودن دستگاه های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و باید شکرگزار این مهم باشیم.
ادامه داد: نوع تصویر و روایتی که رسانه ها از پلیس برای جامعه منعکس می کنند، مهم است و باید واقعی ، پرصلابت و مشفقانه باشد.

برچسب ها:
پایگاه خبری خانه خشتی جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان خانه خشتی سرهنگ خلیلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان