آغاز طرح نوروزی پلیس رفسنجان با شعار “آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی”

  • شناسه خبر: 120642
آغاز طرح نوروزی پلیس رفسنجان با شعار “آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی”

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: طرح نوروزی نیروی انتظامی با شعار “آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی” از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۶ آغاز شده است.

خانه » اجتماعی » آغاز طرح نوروزی پلیس رفسنجان با شعار “آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی”

به گزارش”خانه خشتی” ، در حاشیه بازدید از ایستگاههای نوروزی  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان، خبرداد: طرح نوروزی نیروی انتظامی با شعار “آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی” از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۶ آغاز شده است.

سرهنگ خلیلی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم در سطح جامعه دارد، افزود: هدف از اجرای طرح های ویژه پلیس در تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت وآرامش و آسایش مردم است.

جانشین فرماندهی  انتظامی رفسنجان، با اشاره به راه اندازی ایستگاه فرهنگی، اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در مبادی ورودی شهرستان از ارائه خدمات ویژه مشاوره ای، فرهنگی و اجتماعی به شهروندان خبر دادو گفت:پلیس  در جهت خدمات‌رسانی به مسافرین عزیز در بحث انتظامی و ترافیک و ایجاد امنیت پایدار آمادگی لازم را دارند.

سرهنگ خلیلی افزود: طرح های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی در تعطیلات نوروز اجرا می شود.

وی گفت: پلیس رفسنجان برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام نوروز از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخورد دار است .

وی افزود: طرح ویژه استقبال از بهار شامل برقراری نظم و امنیت در مراکز تجاری، بازار و سطح معابر عمومی از ۲۵اسفند  اجرا شده و امیدورایم مردم عزیز ضمن تعامل و همکاری با پلیس سال خوبی را آغاز کنند

“سرهنگ خلیلی” در پایان به مردم توصیه کرد: از هم اکنون اگر قصد سفر در ایام نوروز را دارید ایمنی منازل خود را با نصب حفاظ مناسب، آژیر و دوربین مدار بسته افزایش دهید و مطلقاً از نگهداری اموال با ارزش شامل طلا و جواهرات و وجه نقد در منزل پرهیز و این اموال را حین مسافرت به صندوق امانات بانک ها تحویل دهید و هر گونه موارد مشکوک را سریعا با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

برچسب ها:
پلیس رفسنجان طرح نوروزی پلیس نوروز در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان