خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان عنوان کرد:

برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال

  • شناسه خبر: 120426
برخورد قاطع  پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال

خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: تامین نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی مهمترین اولویت کاری پلیس در این ایام است و پلیس با رانندگان خودرو هایی که موجب برهم زدن نظم و امنیت شهر شوند علاوه بر اعمال قانون و توقیف خودرو، راننده خاطی را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهد کرد.

خانه » اجتماعی » برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خانه خشتی ، جانشین فرماندهی انتظامی  رفسنجان در گفت و گویی اظهار داشت:نیروی انتظامی رفسنجان باآمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می کنند، تلاش خود را به کار می گیرد تا این روز با امنیت کامل و رضایت خاطر مردم سپری شود وی هم چنین بیان داشت با همکاری بسیج ایست و بازرسی در محورهای جاده سرچشمه برقرار و تست الکل از افراد مشکوک اخذ و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد

وی بیان کرد:رفسنجان باداشتن محورهای مواصلاتی ملی جایگاه شاخصی  داردلذا برای تامین آسایش و ایمنی مسافرانی که از این محورها عبور می کنند تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده که با اجرای آن خدمات مورد نیاز مردم در ایام نوروز بخوبی ارائه خواهد شد.

سرهنگ خلیلی گفت: در این راستا به منظور کاهش آمار مجروحان و تلفات جاده ای در سوانح مقرر شده است بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب نیز اجباری شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود:طرح نوروزی ناجااز ۲۵ اسفندماه با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان آغاز خواهد شد و با استقرار ماموران پلیس راه و انتظامی در محورهای اصلی و فرعی نسبت به ایمن سازی و روان سازی ترافیک در جاده ها اقدام خواهد شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان  تصریح کرد: با توجه به ترافیک ایجاد شده در مسیرهای درون شهری از شهروندان انتظار داریم در روزهای پایانی سال از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به کاهش ترافیک شهری کمک کنند.

سرهنگ خلیلی یادآور شد: به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی از تمامی شهروندان انتظار داریم در هنگام خرید و پرداخت هزینه های خود از دادن کارت های اعتباری به فروشندگان خودداری کرده و رمز کارت را خودشان وارد کرده و هزینه ها را پرداخت کنند

برچسب ها:
برخورد قاطع پلیس چهارشنبه سوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان