امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

دشمن از ضعف اقتصادی ما استفاده کرد / فعالین عرصه جهاد اقتصادی جبران کنند

  • شناسه خبر: 120420
دشمن از ضعف اقتصادی ما استفاده کرد / فعالین عرصه جهاد اقتصادی جبران کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: ضعفی که ما در برابر دشمنان در بعد اقتصادی از خودمان نشان دادیم در دو سه دهه انقلاب باعث شد که دشمن به ما حمله اقتصادی کند و تحریم ها را از بیست سال پیش سال به سال اضافه میکنند.

خانه » اقتصادی » دشمن از ضعف اقتصادی ما استفاده کرد / فعالین عرصه جهاد اقتصادی جبران کنند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان که روز گذشته در محل فرمانداری برگزار شد ، با عرض تسلیت سالروز رحلت مادر شهیدان حضرت ام البنین(س) و همچنین  گرامیداشت روز شهدا و تکریم مادران و همسران شهیدان اظهار داشت: امید است که فعالین عرصه جهاد اقتصادی به موفقیت روز افزون دست یابد .
وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب درجمع اعضای مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد :ضعفی که ما در برابر دشمنان در بعد اقتصادی از خودمان نشان دادیم در دو سه دهه انقلاب باعث شد که دشمن به ما حمله اقتصادی کند و تحریم ها را  از بیست سال پیش سال به سال اضافه میکنند.
رمضانی پور ادامه داد : حمله اقتصادی دشمن هم اکنون ادامه دارد و ان ها به خصوص امریکا یی ها پایبند به هیچ قوانین بین المللی نیستند و حتی قرار داد های بین المللی را توجیه هم میکنند .
وی بیان داشت : به هر حال این نوع حرکت اقتصادی خود جوش درونی که سرعت هم گرفته و قابل تحسین است وباید از ان طرف هم مسئولان و دولتمردان ما باید کمک کنند و پیگیر باشند .
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد : این یک حرکت گسترده ای است ،همت شما ها نباید فرو کش کند و هر چه شما با سختی ها برخورد میکنید باید مقاومتتان بیشتر باشد و یقینا ما در برابر تهاجم نابرابری که دشمنان ما داشتند واز ضعف نظام مقدس جمهوری اسلامی احیانا استفاده کردند ما بتوانیم جبران کنیم .
وی بیان داشت :شهر ما از این حرکت اقتصادی منفعت میبرد و همچنین کارگروه هم باید تلاشگر باشد و بانک ها و مدیر عامل ها را فعال کند که تسهیلات و روان سازی را پیگیری کنند تا اقساط در اختیار مردم قرار بگیرد .
رمضانی پور افزود: سرمایه گذاری های کوچک بهتراز سرمایه گذاری های بزرگ  جواب خواهند داد اگر چه دیر به ثمر میرسند و با مشکلاتی رو به رو است .
وی بیان داشت :چین اگر این همه قدرت اقتصادی  پیدا کرده برای این است که اقتصادش در داخل خانه هاست و همه کار ها دارد در داخل خانه های مردم انجام میشود لازم است بخش هایی برای این امر در کشور ایجاد شود.

برچسب ها:
جهاد اقتصادی ضعف ضعف اقتصادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان