سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان در نشست خبری مطرح کرد:

تنها کسی که از سیاست کاری ها ضرر می کند مردم هستند / ۲۵ میلیارد تومان برای آسفالت در رفسنجان پیش بینی شده است

  • شناسه خبر: 120381
تنها کسی که از سیاست کاری ها ضرر می کند مردم هستند / ۲۵ میلیارد تومان برای آسفالت در رفسنجان پیش بینی شده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: به دنبال این بودیم که برای مردم کار شود و یکی از دلایل عمده دوری ما از حاشیه سازی ها همین بود، دلمان نمی خواست وارد جنجال های سیاسی شویم .

خانه » رفسنجان » تنها کسی که از سیاست کاری ها ضرر می کند مردم هستند / ۲۵ میلیارد تومان برای آسفالت در رفسنجان پیش بینی شده است

به گزارش خانه خشتی ، محمد ریاحی در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان که عصر امروز با حضور اصحاب رسانه در محل شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: به دنبال این بودیم که برای مردم کار شود و یکی از دلایل عمده دوری ما از حاشیه سازی ها همین بود، دلمان نمی خواست وارد جنجال های سیاسی شویم .

وی افزود: تنها کسی که از سیاست کاری ها ضرر می کند مردم هستند در حالیکه بسیاری از ما سیاست زده شدیم و مسائل مختلف را به سیاست ربط می دهیم.

ریاحی بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان اکثریت حضور ده ساله در این شورا دارند دوره قبل هم همین بود بنا بر کار انجام دادن بود همیشه با فرماندار، امام جمعه و نماینده شهر تعامل داشتیم و از همه کمک خواستیم.

وی خاطر نشان کرد: هیچ وقت سعی نکردیم علیه کسی صحبتی کنیم همیشه در زمان خودش کاری که در الویت قرار داشت به انجام رساندیم.

ریاحی به سهم رفسنجان از آلایندگی مس اشاره کرد و گفت: در این حوزه سهم ما ۱۸ درصد بود که ان را به ۸۰ رساندیم هر چند به دلایلی ۱۳ درصد ان کاهش یافت اما افزایش خوبی بود.

وی به سخنان استاندار کرمان در جشن بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان اشاره کرد و گفت: ایشان مطرح کردند که در استان کرمان یک میلیرد و ۸۰۰ میلیون تومان یارانه به مردم داده می شود در حالیکه بودجه عمرانی استان ۲۲۰ میلیارد تومان است ؛ من همینجا اعلام می کنم که بیش از ۲۰ میلیارد تومان طرح با بودجه شهرداری طی چند هفته آینده در رفسنجان افتتاح خواهد شد.

ریاحی بودجه پیش بینی شده شورای اسلامی شهر رفسنجان در سال ۹۵ را ۹۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بودجه برای سال ۹۶ ۱۱۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است، در سالهای ۹۵ و ۹۶ رویکرد عملکردی شهرداری عوض شده است.

وی افزود: ناچار بودیم که آرامستان و کشتارگاه را منتقل کنیم و اینها از کارهای اساسی در شهر بودند و الان الویت را در حرکت به سمت آسفالت و زیر سازی می بینیم.

ریاحی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در زمینه آسفالت و زیرسازی هزینه شد تصریح کرد: در سال ۹۶، ۲۵ میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای شهر رفسنجان با بیان اینکه این سرانه فضای سبز رفسنجان از دیگر شهرستانهای استان بالاتر است خاطر نشان کرد: احداث پارک جنگلی با مساحت ۳۰۰ هکتار یکی از کارهای بزرگ است که در دست اقدام است.

ریاحی به افزایش ایستگاههای اتش نشانی در شهر از یک ایستگاه به ۵ ایستگاه اشاره کرد و گفت: این امر موجب کاهش زمان حضور آتش نشانی در محل حادثه شده است ؛ وجود این تعداد ایستگاه و ۵۰ پارک محله ای و بزرگ برای رفسنجان کار کمی نیست.

وی در ادامه به اقدامات شورای اسلامی شهر رفسنجان و شهرداری در حوزه فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: بیشترین کار فرهنگی از لحاظ کیفیت و کمیت انجام شد، سعی کردیم مشارکت مردم را در این حوزه وارد کنیم.

ریاحی گفت: در پارک جوان رفسنجان هیات کربلا با مشارکت شهرداری کاری بزرگ را آغاز کردند مردم را به پارک های کشاندند، پارک ها امن شد.

وی به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات شهرستان طلاق بود همراه با سایر نهادها حرکت کردیم و شاهد کاهش ۳۰ درصدی ان بودیم.

ریاحی بیان داشت: با آنکه بودجه شهرداری معدود است اما مجموعه های فرهنگی در شهر ایجاد شد وارد حوزه مساجد و کتابخانه ها شدیم، مراسم اعتکاف و شهدای مدافع حرم گرامی داشته شد.

وی به اجرای طرح حافظان قران در رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: ۱۲ سال قبل رفسنجان دارای تنها ۲ نفر حافظ قران بود و امروز نزدیک به ۱۱۰ نفر حافظ قران در شهر داریم، امیدواریم شهر رفسنجان به شهر قرآنی تبدیل شود.

ادامه دارد …

برچسب ها:
سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان شورای شهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    ممنون از اعضای شورای شهر و شهرداری که بدور از حاشیه سازیها و سیاسی بازیها به مردم شهر خدمت میکنند البته کسی منکر مشکلات موجود نیست که باید دست به دست هم و با حضور همه مردم حل شوند.

    ع

    چرا محافظه کاری می کنید و دیدگاهها رو نمی گذارید

    احسان

    سلام دوبرابر پول آسفالت رو از مردم بدبخت میگیرن اونوقت کلاس میذارن

    شهروند

    ها ها دم رای گیری شده به فکر مردم افتادن از بس تو کوچه ها خاک خوردیم مردیم رییس شورا. خ پرستار تا جلو در خونشون رو آسفالت کرده بقیه کوچه باید خاک بخورن. بیچاره مردم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان