رئیس پلیس راهور کرمان مطرح کرد:

کاهش ۱۸ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در رفسنجان

  • شناسه خبر: 119442
کاهش ۱۸ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در رفسنجان

رئیس پلیس راهور کرمان گفت: خوشبختانه در رفسنجان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در رفسنجان ۱۸ درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات داشته ایم.

خانه » اجتماعی » کاهش ۱۸ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ حمید معین زاده صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان رفسنجان اظهار داشت:در بحث ترافیک، مثلث ترافیک که همان اجرای مقررات، مهندسی ترافیک و آموزش است برای پلیس راهوار بسیار مهم است تا کارها در شهرستان رفسنجان پیش برود.
وی افزود: در شهرستان انضباط ترافیکی و کاهش تلفات را داشته ایم که طبق آماری که پزشک قانونی ارائه کرده در استان ۴ درصد کاهش تلفات داشته ایم که در ۱۵ استان افزایش تلفات ناشی از تصادفات را داشته ایم.
سرهنگ معین زاده افزود: خوشبختانه در رفسنجان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در رفسنجان ۱۸ درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات داشته ایم.
وی تصریح کرد: فوت یک نفر هم در سانحه تصادفات بسیار زیاد است زیرا علاوه بر خسارات مادی، از نظر معنوی چه خسارت جبران ناپذیری بر خانواده متوفی وارد می شود که ما باید سعی کنیم تا این تلفات را کاهش دهیم.
سرهنگ معین زاده در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شاکله پلیس راهنمایی و رانندگی از افراد بومی باشد با توجه اینکه از استانهای دیگر پیشنهاداتی داشتیم.

برچسب ها:
تصادف در رفسنجان کاهش تصادفات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان