رفسنجان امروز فرزند شهیدش را در آغوش خواهد گرفت

  • شناسه خبر: 119260
رفسنجان امروز فرزند شهیدش را در آغوش خواهد گرفت

شهید حسن عبداللهی شهید گمنامی که ۳۱ سال از وطن دور بوده است، فردا عصر ۱۰ اسفند ساعت۴ از میدان آزادی تا حسینه ثارالله تشییع و عصر پنج شنبه ساعت دو بعدازظهر در میدان ابراهیم تشییع و بعد از آن در قطعه دوم گلزار شهدا مأوی و آرام می گیرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » رفسنجان امروز فرزند شهیدش را در آغوش خواهد گرفت

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در کمیته برنامه ریزی شهرستان رفسنجان گفت: چهارشنبه شهید عبداللهی در دانشگاههای رفسنجان، حوزه ها و ادارات شهرستان و صبح پنج شنبه در یادواره شهدا داوران و بعد از آن عصر پنج شنبه در رفسنجان تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.
وی افزود: سال ۷۴ شهیدی به نام شهید عبداللهی به خاطر اینکه پلاکی به نام حسن عبداللهی همراه داشت به عنوان شهید عبداللهی معرفی شد و به خانواده اش تحویل داده شد که شهید گمنام سال ۷۴ غواص نبود و جوراب معمولی به پا داشت( جوراب غواصی نداشت) و حتی لباسش بسیجی بود که موجب اعتراض شدید خانواده قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان وجود یک خواب را در شناسایی شهید دخیل دانست و افزود: چندین بار خواب اقوام نزدیک،این احتمال را شدت بخشید که شهید به خاک سپرده شده شهید عبداللهی نیست و با آزمایشات  DNA  از خانواده در اوائل بهمن ماه شهید گمنامی به عنوان شهید عبداللهی معرفی شد.
وی تصریح کرد: این شهید بسیار دوست داشت که به آغوش خانواده، همرزمان و مردم شهرش برگردد و شایسته است که به شایستگی در شهرستان تشیع و به خاک سپرده شود.
لازم به ذکر است شهید حسن عبداللهی از شهدای غواص گردان ۴۱۰ لشکر ثارالله می باشد و مراسم استقبال از این شهید گرانقدر به همراه ۱۰ شهید گمنام عصر امروز از ساعت ۱۶ از میدان آزادی رفسنجان به سمت حسینیه ثارالله برگزار می شود.

برچسب ها:
رفسنجان شهید شهید حسن عبداللهی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان