نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد:

ضرورت رعایت تقوای الهی از سوی رسانه ها / انتقاد رمز تکامل جامعه است / برخی از انتقاد خوششان نمی آید

  • شناسه خبر: 119202
ضرورت رعایت تقوای الهی از سوی رسانه ها / انتقاد رمز تکامل جامعه است / برخی از انتقاد خوششان نمی آید

نماینده ولی فقیه در استان کرمان رعایت تقوای الهی در تمامی مسائل از جمله حرفه خبرنگاری را ضروری دانست و گفت: البته به حرفه خبرنگاری در کشور به دلایل مختلف آنطور که باید توجه نشده است.

خانه » اجتماعی » ضرورت رعایت تقوای الهی از سوی رسانه ها / انتقاد رمز تکامل جامعه است / برخی از انتقاد خوششان نمی آید

به گزارش خانه خشتی ، آیت الله سید یحیی جعفری در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان کرمان در جمع خبرنگاران نقش رسانه ها در انتقال مفاهیم صحیح به جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها نظرات مختلف را ارزیابی و به جامعه منتقل می کنند و باعث آگاهی جامعه می گردد.

وی به نقش خطیر رسانه به ویژه در انتقال اخبار حوادث گوناگون در کشور اشاره کرد و گفت: این اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که جامعه را گرفتار و مشوش نکند از جمله وظایف رسانه دقت در انتقال همین گونه اخبار است.

آیت الله جعفری بیان داشت: رسانه می تواند نقش بسیار مهمی را برای جامعه ایفا نماید منتهی باید دقیق باشد و اخبار به گونه ای مطرح شود که مردم را به وحشت نیاندازد.

وی رعایت تقوای الهی در تمامی مسائل از جمله حرفه خبرنگاری را ضروری دانست و گفت: البته به حرفه خبرنگاری در کشور به دلایل مختلف آنطور که باید توجه نشده است.

آیت الله جعفری خاطر نشان کرد: توصیه بنده به برادران و خواهران عرصه رسانه همین رعایت تقوای الهی است، تقوا تنها مربوط به روحانیون و متدینین نیست مربوط به همه مردم است.

وی تصریح کرد: یه خبر بایستی با درایت منتشر شود به گونه ای که تبعات منفی نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: مسئولین نیز باید با اهالی رسانه هم فکری داشته باشند همه ما احتیاج به راهنمایی داریم مسئولین باید رسانه ها را مدنظر قرار دهند و کمک های مادی و معنوی خود را از انان دریق نکنند.

وی ادامه داد: رسانه ها می توانند خدمتگذاران خوبی برای جامعه باشند ، ما از شما تقاضا می کنیم که ما را نقد کنید چرا که نقد موجب تکامل میگردد.

آیت الله جعفری انتقاد را رمز کامل و پیشرفت جامعه دانست و گفت: برخی از انتقاد خوششان نمی آید، نقد با اهانت به مردم فرق می کند اگر نقد کنیم همه استقبال می کنند.

برچسب ها:
تقوا رسانه سید یحیی جعفری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان