امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

رمز کامل آزادی فلسطین استمرار مقاومت است

  • شناسه خبر: 119126
رمز کامل آزادی فلسطین استمرار مقاومت است

امام جمعه رفسنجان گفت: رمز کامل آزادی فلسطین استمرار مقاومت است اگر بخواهیم فلسطین را در آغوش اسلام داشته باشیم همه ما باید به مقاومت در لبنان و فلسطین و ممالک دیگر اسلامی کمک کنیم.

خانه » سیاسی » رمز کامل آزادی فلسطین استمرار مقاومت است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان افزود: در سال ۷۵  یکی از شهدا را که پلاکی به نام شهید حسن عبدالهی به همراه داشت در رفسنجان به خاک سپردند ولی باتوجه به اینکه پیکر یکی از شهدای غواص با آزمایشات دی ان ای مشخص شد که متعلق به شهید حسن عبداللهی است لذا این شهید در روزهای آینده نزدیک، شهرمان را عطرآگین خواهد نمود.
وی تصریح کرد: امام راحل فرمود انسان به صورت خودرو و طبیعی  مهذب و تربیت نمی شود لذا در این عرصه باید با انگیزه و به صورت جهادی وارد عمل شویم در غیر اینصورت موفقیتی به دست نمیاید.
وی نیاز امروز فرزندان ما را به تهذیب نفس و مجهز شدن به آداب دین مبین اسلام دانست و ادامه داد: جوانان ما خلاق و باهوش اند و نیاز به تربیت اسلامی و دینی دارند.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد:  تربیت فرزندان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد همینطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند تربیت باید تراز انقلاب و اسلام و نیاز امروز جامعه باشد لذا در مجموعه های دانشگاهی و آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: مصرف کننده از جهات متعدد باید حقوقش مورد توجه ویژه قرار گیرد از تولید کنندگان و عرضه کنندگان و بازاریان حمایت می کنیم آنها نیز باید حقوق مصرف کننده را رعایت کنند تا رضایت مندی جلب شود.
وی در خصوص کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که در تهران برگزار شد بیان کرد: رهبر انقلاب در این کنفرانس شرکت کردند و د ر بخشی از فرمایشاتشان مسئله فلسطین را مهمترین مسئله جهان عنوان کرد و فرمودند  دشمنان برای منحرف کردن مسلمانان از قضیه فلسطین تلاشها می کنند و حماسه حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و جنگ غزه قلعه شکست ناپذیر مقاومت را به وجود اوردند.
رمضانی پور ادامه داد: رمز کامل آزادی فلسطین استمرار مقاومت است اگر بخواهیم فلسطین را در آغوش اسلام داشته باشیم همه ما باید به مقاومت در لبنان و فلسطین و ممالک دیگر اسلامی کمک کنیم.
رمضانی ‌پور تصریح کرد: رهبر فرمود که مسئولان به چاره اندیشی در خصوص حل مشکلات خوزستان و جنوب کشور فکر کنند و مشکلات را در راستای اقدام عاجل حل کنند، مسئولان از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند و به فکر مردم باشند با سرعت کار را انجام دهند تا رضایت مردم کسب شود.
وی ادامه داد: مردم شاهد تلاش دولت باشند و کار می شود در کوتاه مدت می توان حل کرد و پرونده ها در کشور به سرعت رسیدگی شوند.
رمضانی پور یادآور شد: رکود در جامعه سایه ای بسیار سنگین دارد و مسئولان و دولتمردان باید این مسایل را به خوبی حل کنند.
وی با اشاره به اینکه همه ساله سفرهای راهیان نور به مناطق جنوب کشور برگزار می شود گفت: در انجا گوش و چشم دل باز می شود و خانواده ها کمک کنند تا فرزندان شان را در این برنامه ها سوق دهند تا آنها با برنامه ها و عملیات دوران دفاع مقدس آشنا شوند.
رمضانی پور  در بخش دیگری از سخنانش به تسهیلات بانکی از بانک کشاورزی اشاره و تصریح کرد: کسانی که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات گرفته اند سود و دیرکرد ان بخشیده می شود و مردم باید زودتر اقدام کنند.

برچسب ها:
رمز فلسطین مقاومت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان