سردار باقرزاده در مراسم گرامیداشت سرداران و 940 شهید رفسنجان عنوان کرد:

عنصر ایمان رمز پیروزی ما در جنگ است / یک عده جاهل متوجه نیستند که مدافعین حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند

  • شناسه خبر: 118984
عنصر ایمان رمز پیروزی ما در جنگ است / یک عده جاهل متوجه نیستند که مدافعین حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدافعین حرمی که امروز سبقت گرفتند دارای جایگاهی بالایی هستنددرحالیکه یک عده جاهل متوجه نیستند نه تنها جاهل بلکه خائن هستند و متوجه نیستند که شهدای مدافع حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند.

خانه » سیاسی » عنصر ایمان رمز پیروزی ما در جنگ است / یک عده جاهل متوجه نیستند که مدافعین حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند

به گزارش خانه خشتی ، سردار محمد باقر زاده امشب در مراسم گرامیداشت سرداران و ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا فرهنگ قرآنی ماست این یادواره ها عمل به توصیه قرانی است.

وی افزود: دغدغه رهبری این است که فرمودند نگران یادواره شهدا هستم که مبادا تکراری و کم اثر شود، جنگ یک پدیده خاصی بود لذا نگاه به ان باید نگاه خاصی باشد به جنگ باید نگاه با معرفت الهی شود ، شهدا سقف را مشخص کردند  و ما باید به سمت آن برویم.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برای آنکه به راه شهدا برویم باید بدانیم که از چه مسیری رفتند، کسانی راه را پیدا می کنند که مسیر حرکت این ستارگان را بدانند.

وی عنوان کرد: جنگ عصاره ای از تصمیمات بزرگ و کوچک بود هم در بعد فردی و هم بعد اجتماعی، زمانیکه شیپور جنگ نواخته می شود یک ملت مضطر می شود، اضطرار به اینکه مقاومت کنند یا تسلیم شوند.

سردار باقرزاده بیان داشت: ملت ما در جنگ مقاومت کرد در صحنه این جنگ دوستان و دشمنانمان را شناختیم، خانواده های شهدا برای این اینقدر بزرگ هستند چون در کارزار جنگ هرچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی تصریح کرد: مدافعین حرمی که امروز سبقت گرفتند دارای جایگاهی بالایی هستنددرحالیکه یک عده جاهل متوجه نیستند نه تنها جاهل بلکه خائن هستند و متوجه نیستند که شهدای مدافع حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند.

سردار باقرزاده ادامه داد: سردار سلیمانی معذوراتی دارند و نمی توانند صحبت کنند وگرنه ناگفته هایی زیادی است که باید گفته شود که مدافعین حرم چه کارهایی کردند.

وی تصریح کرد: دشمن در نبرد سوریه پذیرفته است که ما در نبردهای جنگی سر هستیم و آنچه مارا سر کرده است عنصر ایمان است، تجهیزات و معادلات را همه دارند اما معادلات قرآن کریم اینها نیست و عنصر تعیین کننده روحیه ایمانی است.

سردار باقرزاده خاطرنشان کرد:باور داشتن به اینکه یک قدرت برتر ما را یاری می کند در رقم خوردن پیروزی موثر است، جنگ را از لایه های ایمانی باید دید.

وی بیان داشت: امام فرمودند دفاع تکلیف شرعی است ما مکلفیم جلوی دشمن را بگیریم چه پیروز شویم چه نشویم باید حتما دفاع کنیم، دفاع از نگاه امام یک ضرورت عقلی و شرعی بود.

سردار باقر زاده به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب به مسئله فلسطین می پردازد چون به آرمان فلسطین و آرمان امام(ره) و شهدا وفادار هستند و در حقیقت اسرائیل را همچنان غده سرطانی می دانند، انهایی که کوتاه می آیند چون باور ندارند.

وی بیان داشت: یادواره شهدا مرور درس های امام و شهداست خط امام (ره) پیش روی ماست.

سردار باقرزاده گفت: امروز جوانانی از عراق در سوریه می جنگندند این جنگ عقیده است و جغرافیا نمی شناسد.

وی خاطر نشان کرد: در مقابل خط روشن امام و رهبری خط روبه رو خط اعتماد به دشمن، مصرف گرایی و وادادگی فرهنگی و سیاسی است و اینها غافل و یا خائن هستند که می خواهند این مسائل را جابیندازند.

سردار باقرزاده در ادامه به بیان خاطراتی از تفحص شهدا پرداخت.

لازم به ذکر است سردار باقرزاده در سخنان امشب خود از شناسایی شهید حسن عبداللهی یوسف آباد شهید مفقودالاثر شهرستان رفسنجان خبر داد.

برچسب ها:
ایمان سردارباقرزاده مدافعین حرم یادواره سرداران و 940 شهید شهرستان رفسنجان یادواره شهدای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان