امام جمعه رفسنجان در مراسم گرامیداشت سرداران و 940 شهید این شهرستان مطرح کرد:

امروز عرصه جهاد در اقتصاد و سازندگی کشور است / مردم با همه گلایه مندی هیچگاه کم نگذاشتند

  • شناسه خبر: 118981
امروز عرصه جهاد در اقتصاد و سازندگی کشور است / مردم با همه گلایه مندی هیچگاه کم نگذاشتند

امام جمعه رفسنجان گفت: جوانان نباید فکر کنند که عرصه جهاد بر روی عاشقان جهاد بسته شده است میدان ها جهاد امروز هم بلکه مهمتر از گذشته در بحث سیاسی، اقتصادی و سازندگی کشور مطرح است.

خانه » فرهنگی مذهبی » امروز عرصه جهاد در اقتصاد و سازندگی کشور است / مردم با همه گلایه مندی هیچگاه کم نگذاشتند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۹۴۰ شهید سرافراز خطه رفسنجان که امشب در مسجد جامع این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر و شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان و ۳۲ شهید مفقود الاثر شهرستان و ضمن قدردانی از دست اندر کاران برپایی این مراسم باشکوه اظهار داشت: کار بزرگ فرهنگی است که در بهش های مختلف شهرسزشی وتان رقم می خورد آرمان شهدا و مطلب شهدا به نسل نو معرفی می شود.

رمضانی پور یاد مادران و پدرانی شهداء که از این دنیا رفته اند نیز گرامیداشت و بیان داشت: خانواده های شهدا سرمایه های بزرگ ارزشی و معنوی سرزمین ما هستند و شما مردم قدر خانواده های شهدا و حرم شهدا را دانسته اید.

وی بیان داشت: جوانان نباید فکر کنند که عرصه جهاد بر روی عاشقان جهاد بسته شده است میدان ها جهاد امروز هم بلکه مهمتر از گذشته در بحث سیاسی،  اقتصادی و سازندگی کشور مطرح است.

رمضانی پور گفت: جوانانی که در قالب گروه های جهادی برای خدمت به بندگان خداوند در نقاط محروم سفر می کنند اینها در میدان های جهاد است.

وی تصریح کرد: دشمن ار راه اقتصادی و اینکه مردم از حیث رفاه در فشار هستند تحریم ها را تشدید کردند اما گمان نمی کردند ما امت پیامبری هستیم که ۴ سال در محاصره اقتصادی قرار گرفت اما مقاومت کرد در برابر هجمه اقتصادی پیروز شدند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امام راحل و رهبری حکیم انقلاب بارها توصیه کردند که دشمن از راه تحریم اقتصادی می خواهد ما را از پای دراورد که تاکنون موفق نشدند،  با هوشمندی مسئولات و همراهی مردم این اتفاق نمی افتد.

وی بیان داشت: مردم هیچگاه کم نگذاشتند در هیچ زمینه ای، با وجود گله مندی از کسانی که خدمت مناسب نداشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوهتر از سالهای گذشته حضور داشتند این امدن پشتوانه عظیمی است برای خدمت کرد مسئولان.

رمضانی پور گفت: انقلاب ما یکی از مرزهای جغرافیایی دنیای اسلام را از ان خود کرده مرزهای بحرین یمن پاکستان افغانستان لبنان و فلسطین هم هست ما تا ۲۵ سال آینده باید بساط رژیم کثیف صهیونیستی را جمع کرده باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شما مردم همچنان وفادار به انقلاب و ولایت باشید رزمندگان ما در هرجای عالم این پشتوانه را دارد  و حرکت های جهادی دارند در سراسر دنیا.

 

 

برچسب ها:
جهاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان