امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

نسخه استقامت در راستای امر به معروف و نهی از منکر را عمل کنیم

  • شناسه خبر: 118938
نسخه استقامت در راستای امر به معروف و نهی از منکر را عمل کنیم

امام جمعه رفسنجان گفت: نسخه استقامت در راستای امر به معروف و نهی از منکر را اول باید برای خود بنویسیم و عمل کنیم و این نسخه را در جامعه جوان خود بیشتر نهادینه کرد .

خانه » فرهنگی مذهبی » نسخه استقامت در راستای امر به معروف و نهی از منکر را عمل کنیم

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در جشنواره تکریم از اظهار داشت :ورود اگاهانه به مبحث امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است و انسان احساس نیاز می کند اگر وارد نشویم چه بسا اینکه اسیب زیادی متوجه حال و اینده جامعه ما خواهد شد .

وی افزود : ایات شریفه قران کریم و روایات زیادی در راستای امر به معروف و نهی از منکر داریم تمام مجموعه روایات و ایات در واقع تجلیل کننده از عمل شماست و این جلسات ،جلسات هم اندیشی است نه جلسات تجلیل ،چون هیچ یک از شما نیازمند تجلیل نیستید کار شما برای خداست .

امام جمعه تصریح کرد :دین خدا را یاری کردن ،چون  امام حسین (ع)،ارزش دارد و باعث می شود در دل همه مسلمانان و غیر مومن هم جا داشته باشد ؛ امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر حرکت کرده بود و شهرت برایش مهم نبود .

وی با بیان اینکه دین خدا باید یاری شود و مقتدای ما رهبر فرزانه است تصریح کرد: گشت امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان منحصر به فرد است امروز با تفاهمی که با نیروی انتظامی و بسیج وجود دارد همبستگی بین ارگانها و مردم وجود دارد .

امام جمعه خاطرنشان کرد :در رفسنجان نیاز شدید است .دشمن در جاهایی سرمایه گذاری می کند که ارزشهای معنوی و اعتقادات بیشتر است .

وی افزود :در این راستا که یک جهاد مقدس است در این میدان کوتاه نیایید هر چه می توانید به جمع بسیجی خود اضافه کنید .هر کسی که گله مند است وارد میدان کنید .معرفت  در راستای تحقق امر به معروف مهم است و به برچیده شدن بساط نهی کمک می کند و همبستگی و اعتقاد موثر است .

امام جمعه بیان داشت :باید در این راستا راست قامت و استوار باشید .استقامت همراه با حرکت مهم است و این نسخه استقامت را ما به فلسطینیها و لبنانیها ،عراق و سوریه دادیم .چرا ما پزشکان و طبیبانی باشیم که فقط به دیگران چیزی بگوییم ولی برای خودمان عمل نکنیم ؟

وی افزود :کشورهای اسلامی چون یمن نسخه ما را عمل کردند و پیروز هستند .نسخه مقاومت را اول باید برای خود بنویسیم و عمل کنیم و این نسخه را  درجامعه جوان خود بیشتر نهادینه کرد .

برچسب ها:
استقامت امر به معروف و نهی از منکر نسخه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان