درخشش دانشجوی رفسنجانی در همایش بزرگداشت آیت الله رضوی سلدوزی

  • شناسه خبر: 118892
درخشش دانشجوی رفسنجانی در همایش بزرگداشت آیت الله رضوی سلدوزی

محمد کرمی نیا دانشجوی رفسنجانی در همایش بزرگداشت آیت الله رضوی سلدوزی خوش درخشید.

خانه » علم و فن آوری » درخشش دانشجوی رفسنجانی در همایش بزرگداشت آیت الله رضوی سلدوزی

به گزارش خانه خشتی ، مقاله محمد کرمی نیا از رفسنجان با موضوع « نقش آفرینی  کتاب تجسم عمل در آثار متفکران معاصر» رتبه سوم همایش همایش بزرگداشت آیت الله رضوی سلدوزی را کسب کرد.
مسئولان استانی و شهرستان نقده و مهمانانی از سراسر ایران در این همایش حضور داشتند که به همت دانشگاه آزاد نقده و در سالن شهید علی علمی این دانشگاه برگزار شد.
در آغاز این همایش که با محورهای سیره عملی، اندیشه ها و افکار و روش شناسی آیت الله رضوی برگزار شد، حجت الاسلام حیدری زاد امام جمعه نقده پیام آیت الله سبحانی از مراجع تقلید عظام کشور را قرائت کرد.
حجت الاسلام برنج کار مسئول انجمن کلام حوزه علمیه قم سخنران ویژه این همایش، آیت الله رضوی سولدوزی را متکلم و متفکری نو اندیش در عرصه استنباط و آموزه های دینی دانست و گفت: ایشان در زمینه مباحث خداشناسی، انسان شناسی، جهان شناسی، معاد و بویژه نحوه تجسم اعمال در آخرت و چگونگی پیدایش انسان در ابتدا و قبل از قیامت تحقیقات گسترده ای انجام داده اند.
حجت الاسلام حیدری زاد امام جمعه شهرستان نقده نیز به برکات آن شخصیت والای علمی و دینی اشاره کرد و گفت:آیت الله سولدوزی منشأ برکات و خیرات بودند و بسیاری از افراد که توفیق حضور در حوزه های علمیه را داشته اند به برکات وجودی ایشان نیز اذعان دارند.
حجت الاسلام منزه دبیر این همایش نیز گفت: از مجموع مقالاتی که به دبیرخانه این همایش ارسال شده است ۱۲ مقاله انتخاب و ۳ مقاله نیز بصورت شفاهی ارائه شدند که مقاله آقای محمد کرمی نیا از رفسنجان با موضوع « نقش آفرینی  کتاب تجسم عمل در آثار متفکران معاصر» رتبه سوم این همایش را کسب کرد .

در پایان از نگارندگان مقالات برتر با اهدای تندیس آیت الله رضوی سولدوزی تجلیل شد.

برچسب ها:
درخشش محمد کرمی نیا همایش بزرگداشت آیت الله رضوی سلدوزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان