اعتراض بازاریان در رفسنجان به روز دوم کشیده شد

  • شناسه خبر: 118707
اعتراض بازاریان در رفسنجان به روز دوم کشیده شد

بازاریان رفسنجان که در اعتراض به برپایی نمایشگاه بهاره در این شهر روز گذشته در مقابل فرمانداری و سپس شهرداری تجمع کردند امروز نیز در مقابل شهرداری تجمع کردند.

خانه » اجتماعی » اعتراض بازاریان در رفسنجان به روز دوم کشیده شد

به گزارش خانه خشتی ، اهالی بازار رفسنجان نسبت به برپایی نمایشگاه بهاره در رفسنجان در اسفندماه جاری و همچنین به برپایی جمعه بازار در رفسنجان معترض هستند و این موارد را مانعی برای رونق کسب و کار خود می دانند .

در این راستا روز گذشته جمعی از بازاریان در مقابل ساختمان فرمانداری رفسنجان و سپس شهرداری تجمع کردند و خواستار احقاق حق خود در این زمینه شدند.

اعتراض بازاریان به اینجا ختم نشد و صبح امروز نیز جمع بیشتری از انان روانه شهرداری رفسنجان شدند و در شهرداری جلسه با حضور شهردار و همچنین معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان برگزار شد و بازاریان گلایه های خود را مطرح کردند.

به گفته باقری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان از انجایی که برپایی نمایشگاه بهاره در سراسر کشور اتفاق می افتد لذا در این جلسه مقررگردید تا مدت زمان این نمایشگاه در رفسنجان از ۱۰ به ۸ روز کاهش یابد و حتی زودتر از موعد سالهای گذشته برپا شود تا به روزهای پایانی سال نرسد.

در خصوص جمعه بازار نیز که مسئولیت ان بر عهده شهرداری است مقرر شد تا با حضور فرماندار ، شهردار ، فرمانده انتظامی و دیگر سازمان های مربوطه و همچنین مسئول اتاق اصناف رفسنجان و نمایندگانی از بازاریان در محل فرمانداری جلسه ای تشکیل و تصمیم صحیحی در این باره اتخاذ گردد.

مشکلی دیگری که از سوی بازاریان رفسنجان در این جلسه مطرح شده است موضوع دست فروشان افاغنه ای است که در نزدکی اردوگاه قرار دارند که این دست فروشان نیز از روز گذشته با حضور ماموران نیروی انتظامی در حال جمع آوری هستند.

برچسب ها:
اصناف اعتراض بازار رفسنجان بازاریان در رفسنجان شهرداری رفسنجان فرمانداری رفسنجان نمایشگاه بهاره نمایشگاه بهاره در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    از بازار و بقیه چیزا بگذریم.خواستم یه مطلبی رو بگم که اینجا هیچ خبری رو در رابطش پیدا نکردم. دیروز در جاده نوق به رفسنجان یه تصادف مهیب اتفاق افتاد. این جاده یکی از شلوغ ترین جاده هاست و روستاهای زیادی رو بهم وصل کرده و هرروزه شاهد رفت و امد تعداد زیادی از مردم هستیم که به رفسنجان میروند ولی این جاده بسیار وضعیت بدی داره. طی یک جاده 90 کیلومتری بیش از 30 سرعت گیر گذاشتن از بحث خراب شدن ماشین که بگذریم. این اولین اتفاق تلخ این جاده و مطمئنا آخرین آن هم نیست. کاش این مسئولین یک کم وجدانشون را صدا بزنند. سه طفل بیگناه بی مادر شدن، بچه شیرخواره. بخدا آه این بچه ها دامن این مسئولین بی کفایت را میگیره زود یا دیر. یک سوال از مسئولین چند نفر باید تو این جاده به این شلوغی جونشون رو از دست بدن و چند طفل بیگناه باید بی سرپرست بشن و چقد خسارت مالی باید بر این مردم بدبخت وارد بشه تا شما بفکر دو بانده کردن جاده بیوفتید؟ خدا کنه به اون حد مورد نظرتون رسیده باشه، که اگر این چنین نباشد دیگه کسی تو این منطقه زنده نمیمونه که شما جاده درست کنید. لطفا بداد مردم برسید به همین زودی. نمیتونید لااقل استعفا بدید کسی که توانش رو داره بیاد مسئولیت قبول کنه. نوشدارو پس از مرگ سهراب نمیخوایم. سپاس

    رفسنجوني

    با سلام خدمت همه همشهرياي خوبم ضرب المثل قديمي كه ميگه : گر گدا كاهل بود تقصير صاحبخانه چيست ؟؟؟ كاسبان و مغازه داران عزيز رفسنجاني : يك سوال مي پرسم خواهشا با صداقت پاسخ دهيد : شما براي خريد اجناس مغازه تان از محل ارزانتر خريد مي كنيد يا از جاي گرانتر ؟؟؟كمي انصاف داشته باشيد مردم شهر هميشه دنبال جنس ارزان و با كيفيت هستند. همانطور كه شما دنيال جنس ارزان مي گرديد تا سود بيشتري برايتان داشته باشد به مردم هم حق بدهيد كه اجناس مصرفي شان را از جاي ارزانتر تهيه كنند. تقصير مردم چيه اين وسط ؟؟؟ حقيقت هميشه تلخه ولي بايد قبول كنيد كه مغازه داران رفسنجاني از تنبل ترين و بي حال ترين كاسبان ايران زمينند . به مغازه داران شهر كنارمان يزد توجه كنيد اكثر مغازه داران يزدي ساعت 8 صبح كركره مغازه هايشان بالاست و معمولا تا ساعت 8 -9 شب به تجارت مشغولند. ولي امان از رفسنجان .... زمستان و فصل سرما كه ميرسه صبحها زودتر از 10 همه جا تعطيله و عصرها ساعت 6 بعداز ظهر كه ميشه و هوا كمي تاريك ، كركره اكثر مغازه ها پايينه بعد همه ميگن كاسبي كساده چرا بايد اجناس تو همه شهرهاي ديگه ارزان تر از رفسنجان باشه ؟؟؟ چون كاسبها اصلا به حق خودشون قانع نيستن حالا هم كه ميخاد نمايشگاه بياد و اجناس ارزانتر به دست مردم برسه ترش كردن !!!!

    شهروند

    مغازه دارای رفسنجون خیلی بی انصاف هستند. جمعه بازار حقشونه از هر شهری خرید بکنی از رفسنجون ارزونتره همه چیز.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان