مراسم قرعه کشی مسابقه زندگی برتر برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 118534
مراسم قرعه کشی مسابقه زندگی برتر برگزار شد / تصاویر

مراسم قرعه کشی مسابقه زندگی برتر که به همت هفته نامه مهرآور تدارک دیده شده، عصر امروز در سالن زکریا با حضور مسئولین برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراسم قرعه کشی مسابقه زندگی برتر برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مراسم قرعه کشی مسابقه زندگی برتر  عصر امروز با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از دیگر مسئولین در سالن زکریا برگزار شد.

این مسابقه از ماهها قبل به همت هفته نامه مهرآور تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم قرعه کشی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت :کار فرهنگی ترویج فرهنگ زندگی بهتر است .توجه به فرهنگ خانواده اساس جامعه است .
وی افزود :خانواده واحد کوچک به حساب می اید و این واحدهای کوچک یک اجتماع را تشکیل می دهد .جامعه صالح از اجزای خودش تشکیل می شود .و اینکه ما در جهت کار زندگی بهتر و شیرین سازی، افراد را وادار به مطالعه و تعمق می کنیم مسلما میتواند یک قدم و راه باشد .
امام جمعه بیان داشت :امار طلاق در رفسنجان نسبت به شهر های دیگر کمتر است .این میزانی که از هر ۱۶ ازدواج یک مورد به طلاق می انجامد امار بالایی است .اختلافات از مسائل جزئی شروع می شود و باعث جدایی می شود .


وی تصریح کرد :شما الگوی جامعه هستید .موضوع شورای فرهنگ عمومی را شیرین سازی زندگی قراردادیم اگر همه نشریات ورود پیداکنند بخشی از کار را در جامعه انجام می دهند .
امام جمعه خاطرنشان کرد :کار شما که استحکام زندگی است کاری الهی است و در راستای اهداف الهی است و خداوند هم شما را یاری می کند و هرکس در این راستا حمایت کند کاری ثواب و ارزشمند انجام داده است .
وی افزود :ما موقافات ارزشمندی داریم در رفتار جامعه می تواند اصلاح گر باشد .در این فضای مسموم که خطر افرین برای فرزندان است همه ما در معرض هجوم فرهنگی هستیم .


امام جمعه بیان داشت :گرفتارهای زیادی در جامعه وجود دارد همه دست به کار شویم .
وی به سیلابهای اخیر اشاره کرد و گفت :همه کمک کنند اگر قدرت نداریند جلوی سیل را بگیرید حداقل کمک کنید اب داخل خانه و یا کوچه تان نشود .
امام جمعه بیان داشت :هجوم فرهنگی مانند سیل است .در راستای انجام کارهای فرهنگی هر میزان که می توانید کمک کنید .و از دیگر نهادهای فرهنگی دعوت می کنیم در زمنیه بسترسازی برای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی اقدام کنند .

برچسب ها:
قرعه کشی مسابقه زندگی برتر هفته نامه مهرآور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان