رئیس ستاد مدیریت بحران رفسنجان اعلام کرد:

پیش بینی ورود حجم آب بیشتر به رودخانه سفید رفسنجان / هشدار به کشاورزانی که مسیر طبیعی آب رودخانه ها را تغییر می دهند

  • شناسه خبر: 118448
پیش بینی ورود حجم آب بیشتر به رودخانه سفید رفسنجان / هشدار به کشاورزانی که مسیر طبیعی آب رودخانه ها را تغییر می دهند

فرماندار رفسنجان گفت: بارندگی متوقف شده اما جاری شدن سیلاب ها از از مناطق راویز ، سرچشمه و بردسیر ادامه دارد و انتظار می رود حجم آبها بیشتر نیز شود.

خانه » آخرین اخبار » پیش بینی ورود حجم آب بیشتر به رودخانه سفید رفسنجان / هشدار به کشاورزانی که مسیر طبیعی آب رودخانه ها را تغییر می دهند

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح امروز در گفت و گو با خانه خشتی با بیان اینکه بارندگی ها متوقف اما جاری شدن سیلاب ها از بالادست ادامه دارد اظهار داشت: از مناطق راویز ، سرچشمه و بردسیر جاری شدن سیلاب ها ادامه دارد و انتظار می رود حجم آبها بیشتر نیز شود.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان فعال است.

فرماندار رفسنجان در زمینه خسارت های وارد شده در اثر بارش های اخیر و جاری شدن رودخانه ها بیان داشت: هنوز براورد خسارت نشده است اما تاکنون شاهد خسارت های جزئی از جمله خسارت به چند منزل در روستای ناصریه خسارت به ساختمان رادیو رفسنجان و چندین واحد دامداری بوده ایم.

ملانوری با بیان اینکه وضعیت کشکوئیه کنترل شده تصریح کرد: رودخانه سفید از سمت کبوترخان و دره در حال جاری شده است و پیش بینی می کنیم گه حجم آب دیگری به آن اضافه شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به تغییر مسیر آب رودخانه توسط کشاورزانی که برای آبیاری باغات انجام می دهند خاطر نشان کرد: این اقدام کشاورزان موجب ورود حجم آب به مناطق مسکونی و وارد اوردن خسارت جدی می شود لذا از این اقدام پرهیز نمایند و اجازه دهند آب مسیر طبیعی خود را طی کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان