قدردانی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان از حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • شناسه خبر: 117898
قدردانی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان از حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در پی برپایی باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که روز گذشته همراه با سراسر ایران اسلامی در شهرستان رفسنجان برگزار شد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیام قدردانی صادر کرد.

خانه » اجتماعی » قدردانی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان از حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خانه خشتی ، در پی برپایی باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که روز گذشته همراه با سراسر ایران اسلامی در شهرستان رفسنجان برگزار شد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیام قدردانی به شرح زیر صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷، سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و سلطه گران عالم، روز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان و روز تحقق وعده حق تعالی است.
مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی ، مرگ استکبار  و استبداد و در یک کلام مرگ بر آمریکا . این روزها که چهره واقعی و پلید آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ روز به روز نمایان تر و تحقق وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌ های مظلوم و مستضعف بر مستبدان عالم عیان تر می شود؛ امروز امواج خروشان ظلم ستیزی و بیداد مستضعفان کشورهای مسلمان بحرین، یمن و نیجریه علیه مستکبران در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام، تنگ کرده است.
امروز، به برکت انقلاب اسلامی و از ثمره به بار نشستن خون شهیدان این مرز و بوم و مجاهدت های عاشقان و شیفتگان ولایت شاهد درخشش و پیشرفت های علمی، توسعه معنوی و دینی، رشد عدالت خواهی، بصیرت عمیق مردمی در عرصه های گوناگون، دفاع از ارزش های دینی و کرامت انسانها، ایستادگی در برابر جبهه استکبار جهانی و پیروزی های ملی و منطقه ای به برکت رهبری حکیم هستیم.
مردم آگاه و بصیر ایران ثابت کرده اند که هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و انقلاب به میان آید همچون همیشه و بلکه استوارتر از همیشه، همه یکدل و یکپارچه به صحنه می آیند و پاسخ محکمی به دشمنان و ایادی استکبار جهانی می دهند.
آری ، این لشگر جان بر کفی که ۲۲ بهمن به حکم ولی شان شمشیر در غلاف اند ، نه از تروریست و نیرنگ باز خوانده شدن توسط  بیگانگان می ترسند و نه از رافضی و کافر خوانده شدن توسط کور دلانی همچون وهابی و تکفیری و نه از گزینه های همیشه روی میز آمریکا .
مردم ایران به کوری چشم بد اندیشان و دشمنان قسم خورده امروز با حضور خود در راهپیمایی ؛ آمدند  تا داغ بزرگی بر دل کسانی بگذارد که نمی توانند پیشرفت های این مملکت را ببینند و البته این مهم محقق نمی شود جز با اتحاد همدلی و در سایه رهنمود های رهبری توانا چون شخص امام خامنه ای (مد ظله العالی ) که تا کنون استوار و مقاوم تمامی حیله های دشمنان قسم خورده را نقش بر آب کرده است.
شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان ضمن قدر دانی از همه مردم با بصریت ایران ، که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفتند و مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و داخلی زدند و اعلام کردند ، درست که در این مملکت مشکلاتی وجود دارد ، ولی همچنان پشت نظام  و رهبرشان ایستاده اند و تا آخرین قطره خونشان تا تشکیل حکومت حضرت مهدی (عج) از این نظام پاسداری میکنند .

برچسب ها:
بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی رفسنجان قدردانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان