فرماندار رفسنجان در مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد:

مردم با حضورشان نشان دادند که هیچ هراسی از تهدیدات ندارند و پشت سر ولایت ایستادند

  • شناسه خبر: 117741
مردم با حضورشان نشان دادند که هیچ هراسی از تهدیدات ندارند و پشت سر ولایت ایستادند

فرماندار رفسنجان گفت: تهدیدات ادامه دارد اما ملت بزرگ ایران اسلامی ملت ثابت کرده که هیچ هراسی ندارد حضور باشکوه در اقصی نقاط کشور در این راهپیمایی نشان از این مهم دارد مردم تحریم، جنگ و محاصره را تجربه کردند و از همه این آزمون ها نمره قبولی گرفته است.

خانه » رفسنجان » مردم با حضورشان نشان دادند که هیچ هراسی از تهدیدات ندارند و پشت سر ولایت ایستادند

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعین حرم ، از همه مبارزان انقلاب  از جمله امام جمعه فقید شهرستان حجت الاسلام هاشمیان ، شیخ عباس پور محمدی و مبارز و مجاهد انقلابی و یار دیرین امام و رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد کرد.

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  اظهار داشت: ملت ایران عزت ، استقلال و حریت خود را در راستای شکل گیری این انقلاب می دانستند و با رهبری شخصی بزرگ همچون امام خمینی(ره) انقلابی بزرگ رقم زدند.

ملانوری بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با امام ، شهیدان و ارمان های انقلاب و ولایت است مخصوصا نسل نوجوان و جوان که دوران انقلاب را درک نکردند، امروز نسل جوان برای اینکه ادامه بدهند راه انقلاب را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند تا با امام و اهداف و آرمان های انقلاب تجدید پیمان کنند.

وی خاطر نشان کرد: عزم  اراده مردم و دولت های مردم در طول ۳۸ سال تغییر نکرده و اهداف انقلاب فراموش نشدند، این انقلاب سلطه گری و حکومت استبدادی را از سر این ملت کوتاه کرد.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: در طول این سال ها دشمنان نایستادند تحریم های ظالمانه ای بر ما وارد کردند بزرگترین تحرم بحث تروریسم بود شخصیت های بزرگی را تحریم کردند و سپس هشت سال جنگ  را بر ملتی تازه انقلاب کرده تحمیل کردند جنگی نابرابر همانهایی که از انقلاب حمایت کردند به میدان آمدند سپاه بزرگ ما شکل گرفت بسیج شکل گرفت و پیروزی بزرگی رقم خورد که در تاریخ جنگهای دین بی نظیر است.

وی افزود: این انقلاب با اتکای به ارزش ها و اصول به رهبری حکیمانه و حضوری هوشمندانه شکل گرفت تفکر امام این بود که هرجا مردم با اعتقاد به خداوند حضور یابند وعده حق جاری خواهد شد.

ملانوری تصریح کرد: امروز نیز دشمنی ها ادامه دارد مردم باید هوشمند باشند تدبیر و مشارکت در اصول اساسی ایران اسلامی بیشتر از زمان های قبل مدنظر باشد تلاش دشمن برای از پا درآوردن نیروهای توانمند ی است که اهداف انقلاب را پیش می برند.

وی به امنیت کنونی ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز رهبری مدبرانه امام خامنه ای(مدظله العالی) کشور را تبدیل به کشوری قدرتمند و الگو در جهان کرده و اتفاقات مهم منطقه الهام گرفته از این  انقلاب است.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: تهدیدات ادامه دارد اما ملت بزرگ ایران اسلامی ملت ثابت کرده که هیچ هراسی ندارد حضور باشکوه در اقصی نقاط کشور در این راهپیمایی نشان  از این مهم دارد مردم تحریم، جنگ و محاصره را تجربه کردند و از همه این آزمون ها نمره قبولی گرفته است.

وی تصریح کرد: ۹۴۰ شهید از رفسنجان تقدیم این انقلاب شده و امروز هیچ کدام از خانواده های شهدا ناراحت نیستند که فرزندان خود را تقدیم کردند امروز جانبازی سراغ نداریم که گله مند باشد آزاده سرافرازی نیست که پشیمان باشد از دوران اسارت خودش در زندان های فاسد صدام با شکنجه های سخت.

ملانوری گفت: همه مردم از هرانچه که در راه انقلاب اهدا کردند راضی هستند عصبانیت ترامث هم برای همین است که ملت ایران از کرده های خودش پشیمان نیستند و سرزنده پشت سر رهبری ایستاده اند.

وی به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب  در جمع همافران اشاره کرد و بیان داشت: همه حاکمان آمریکا اینگونه اند ملت ایران با سربلندی جلوی انها ایستادند در جریان مذاکرات عزتمندی را همین ملت به رخ کشورهای دنیا کشاندند و تیم مذاکره کننده با تعدادی اندک تمام مواضع خود را به انها ثابت کردند.

ملانوری خاطر نشان کرد: آشکار شدن چهره ی واقعی آمریکا یکی از فواید برجام است کشورهایی که امروز می بینیم که ما حق مسلم خودمان در استفاده از انرزی هسته ای را ثابت کردیم و در حوزه علوم هسته ای نیاز به دانشمندان خارجی نداریم ثابت کردیم و امروز آنکس که خلف وعده می کند دچار ضعف و زبونی است.

وی ادامه داد: تهدیدات دشمن ادامه دارد  انچه مهم است همدلی ، همراهی و اتحاد است در کشوری که همه انقلابی هستند عده ای برای انتقاد کردن مشغول خودزنی می شوند در حالیکه تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر عدم دو قطبی سازی کشور است.

ملانوری تصریح کرد :دشمن می خواهد نیروهای جوان ما را از بین ببرد ، امروز در قالب جنگ نرم و تهدیدات دنبال این هستند نیروهای تاثیرگذار را در کشور از پای دربیاورند مهم این است که جوان کشته شود به هر سلاحی ،حتما نباید با تفنگ و اسلحه باشد با هر چه که باشد .
فرماندار بیان داشت :علم و پیشرفت برای خدمت به بشر است دانش هسته ای برای درمان است و دیگر صنایع کاربرد دارد مهم این است که چگونه از این ابزار استفاده شود تهدیدات دشمن مهم نیست ان چیزی که مهم است اتحاد و همبستگی است .
وی افزود :در این نظام جایی که اینهمه شهید دادیم گرفتار خودزنی می شویم و این هم یکی از نقشه های دشمن است که با دوگانگی ایجاد کردن در بین مردم ،مردم را به نفاق بکشاند .هر چیز که انرژی مملکت کشور را بگیرد نشانه دو قطبی است باید مواظب باشیم .
فرماندار بیان داشت :در زمان انقلاب مردم از گلوله نمی ترسیدند خاطرات انقلاب راا زبان بزرگترها شنیده اید .همان خردمندی و هوشمندی برای همیشه باید وجود داشته باشد  دشمنان ما میدانند ایرانیان چقدر هوشمند هستند .
وی با بیان اینکه دشمن میداند مردم اهل خداباوری هستند گفت : برا ی همین  است که تهدید می کنند همانطورکه   رهبر فرزانه فرمودند اگر کسی مرزهای ما را تهدید کند با نیرویهای توانمند با دستگاه های اطلاعاتی باابزارهای دفاعی روبرو خواهد بود  قطعا نابود خواهد شد .ما همیشه پیروز میدان خواهیم بود .
وی افزود :به برکت نظام و به رهبری فرزانه انقلاب و تلاش مردم وضعیت کشور در حوزه های مختلف خوب است در حوزه دانش و و جوامع بین المللی نقش جمهوری اسلامی پررنگ است در حوزه دفاعی بهترین وضعیت را داریم .
ملانوری گفت :این هم یکی از وعده های دشمنان است که گروه های تکفیری و داعش را بین مسلمانان راه انداخته است که البته اتشش به جان خودشان افتاده است .
فرماندار با اشاره به اینکه امروز برای ثبات و امنیت در منطقه نقش مهمی داریم تصریح کرد :تحریم های که علیه جمهوری اسلامی بود برطرف شد باید منتظر شد تا بازتاب و نتیجه انها را ببینیم .
وی افزود :در سال اقتصاد مقاومتی ۲۱ هزار واحد صنعتی ۱۵ هزار میلیون  تومان تسهیلات دریافت کردند .در طول تحریم در تولید گندم در مضیفه بودیم امروز وزیر کشاورزی اعلام کرده ذخیره گندم را صادر می کنیم .سالانه ۴۸۰۰ میلیارد تومان در تحول نظام سلامت هزینه شده ،۶ میلیون نفر دفترچه سلامت دریافت کردند و خدمات می گیرند .
وی گفت :تحولات چشمگیری را شاهد بودیم در ایام دهه مبارک فجر شاهدات افتتاحیاتی در شهرستان بودیم از جمله افتتاح ان ای سی یو بیمارستان ، بخش جراجی ،اصلاح فیزیکی و هتلینیگ بیمارستان و  خدمات درمانی و …در این راستا صورت گرفته است .
فرماندار بیان داشت :این تحقق فرمان رهبر است که مردم در حوزه درمان دغدغه ای جز ان ندارند .
وی بیان داشت :مرکز جراحی چشم توسط دکتر سلمیانی راهه اندازی شد که ده تحت و دو اتاق عمل دارد ، یک بیمارستان خصوص ۱۵۰ تختخوابی مجوز گرفتیم و راه اندزای می شود .
ملانوری خاطر نشان کرد: تلاش کردیم با تفاهم با هلال احمر مجوز بیمارستان چشم پزشکی را گرفتیم و به زودی کارش اغاز می شود .
وی افزود: ما شاهد کاهش امار طلاق در شهرستان هستیم  و رشد ازدواج بسیار قابل تامل است .
وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی رفسنجان با برگزاری همایش شهریورماه اقدامات خوبی صورت گرفت در حوزه همدلی مردم و عامل خوبی که بین مسئولین و مردم است .در طول این مدت با ایجاد انگیزه ۴ میلیارد و ۵۰۰ تومان تفاهم صورت گرفت ، این نشانه همدلی است خداوند وعده است هر جا وحدت باشد نور خداوند انجاست .
ملانوری خاطر نشان کرد: سختی هایی در این راه است کنایه ای هم داریم برای تحقق وعده باید همدل باشیم در راستای توسعه اقتصادی موفقیت هایی خوبی داشتیم تا انتهای سال شاهد ثمرات ان می شویم .
وی بیان داشت: در حوزه بحران اب بحث سلامت اب تلاش کردیم با پیگیری نمیاندگان امروز دستگاه های در حال نصب است و ۵ دستگاه راه اندزای شده است .اب این دستگاه ها بهداشتی و سالم است این پروژه به صورت دولتی در حال انجام است  وقرار است در ۵۰ نقطه شهر این دستگاه هار ا نصب شود.
ملانوری خاطر نشان کرد: در دهه فجر بیش از ۱۴۰ پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان طرح عمرانی افتتاح شد که بخش عمده ان از مشارکت خیرین و مردم بود ، فاز دوم شهرک صنعتی و بزرگترین پارک ابی جنوب شرق کشور در رفسنجان احداث شد .
وی ادامه داد: در حوزه گردشگری فعالیتهای صورت گرفته از سوی مس سرچشمه سه هزار میلیارد تومان بودجه در مس هزینه شده و شاهد افتتاح پروژه ها خواهیم بود. و خانه حاج آقا علی نیز تا عید افتتاح می شود .
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه شعار سال اینده اشتغال روستایی است تصریح کرد: به دنبال این هستیم مردم روستا روستاها را اباد کنیم و دنبال مهاجرت نباشند در سال ۹۶ رفسنجان در حوزه اشتغال الگو خواهد بود .
وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:  سرنوشت مردم به دست مردم است شایسته سالاری اساس نظام و انتخابات است ، مردم و کاندیداها باید هوشمندانه در انتخابات شرکت کنند برای شعار مردم سالاری بسیار مهم است .

برچسب ها:
تهدیدات حضور راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان فرماندار رفسنجان مردم ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان