امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

قشر فقیر جامعه صاحبان اصلی انقلاب هستند

  • شناسه خبر: 117474
قشر فقیر جامعه صاحبان اصلی انقلاب هستند

امام جمعه رفسنجان گفت: حضرت امام (ره) انقلاب را انقلاب پابرهنگان نام گذاشت ، قشر ضعیف و متوسط جامعه بودند که این نظام را به پیروزی رساندند و همچنین همین قشر بودند که ۸ سال دفاع مقدس جانفشانی کردند .

خانه » سیاسی » قشر فقیر جامعه صاحبان اصلی انقلاب هستند

به گزارش خانه خشتی ، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم جشن انقلاب و جشن تکلیف فرزندان بهزیستی با بیان اینکه فرزندان بهزیستی صاحبان اصلی نظام هستند اظهار داشت :حضرت امام (ره) انقلاب را انقلاب پابرهنگان نام گذاشت ، قشر ضعیف و متوسط جامعه بودند که این نظام را به پیروزی رساندند و همچنین همین قشر بودند که ۸ سال دفاع مقدس جانفشانی کردند .
وی افزود :افراد مرفه و خوشگذران دنبال ثروت و مقام بودند انها دنبال انقلاب نبودند نظام انقلاب از دل قشر ضعیف شکل گرفت .
امام جمعه بیان داشت :فردا روز ۲۲ بهمن همه مردم به ندای رهبر فرزانه لبیک می گویند و جواب یاوه گویی های امریکا را خواهند داد .
وی افزود :خانوادهای بهزیستی باید بر خود ببالید که صاحبان اصلی این نظام هستید چراکه از طرف همین خانواده های بهزیستی نخبگان و تحصیل کردگانی که تاثیر مهمی در اینده کشور دارند بیرون می اید .


حجت السلام رمضانی با بیان اینکه فقر جرم نیست گفت :فقر یک نوع افتخار است ما روایت داریم از پیامبر (ص) که ایشان از خدواند درخواست می کند که مرگ خود را با فقرا قرار بدهد .خود پیامبر هم از فقرا بودند، افرا مهم بزرگ چون رهبر فرزانه و امام(ره) هم از خانواده فقیر بودند که توانستند حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را نابود کنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نهادینه کنند.
وی افزود :اکثریت طلبه های ما از فقرا هستند باید فقر را مباهات خود بدانید ، بندگان ضعیف به خداوند نزدیکتر هستند .
امام جمعه تصریح کرد :نظام مقدس جمهوری اسلامی ارگانهایی چون کمیته امداد و بهزیستی را تاسیس کرد که وظیفه دارند چنین افرادی را حمایت و توجه کنند وهمچنین خیریه هایی شکل گرفت که به این قشر کمک رسانی می کنند .
وی بیان داشت :اگر ما بهزیستی را نداشتیم  افراد خانواده ی بهزیستی به انواع و اقسام معلولیت مبتلا هستند رها می شدند شاید از طرف خانواده هایشان حمایت نمی شدند و این حس مسلمانی و مومن دوستی نظام است که در کشور حاکم است .


وی افزود :تکلیف تحمیل نیست بلکه عشق است .اعلام رشد و بزرگی ادم است .تکلیف موقعیت برتر در برابر خداوند است .باید قدر این موقعیت را دانست و ان را یک موقعیت اجتماعی برتر برای خود بدانیم .
امام جمعه خاطر نشان کرد :شما دانش اموزان که امروز به سن تکلیف رسیدید باید یک مرجع تقلید برای خود انتخاب کنید و مطمئنا برزگترین مرجع تقلید که شهرت داخلی و خارجی داردرهبر فزرانه انقلاب است .
وی خطاب به دانش اموزان تازه به سن تکلیف رسیده گفت :شما باید تمام  واجبات و احکام الهی و دینی را بدانید و عمل کنید .

برچسب ها:
انقلاب صاحبان انقلاب قشر فقیر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان