مس در آینه غبار مدیریت(بخش اول)

  • شناسه خبر: 11747
مس در آینه غبار مدیریت(بخش اول)

ما نمی توانیم ساکت بنشینیم و نظاره گر حرکت های احساسی و یا هدف دار باشیم. از ما گفتن بود و بعداً همین مردم هم قضاوت می کنند. به گزارش “خانه خشتی “: حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور در خطبه­ های نماز جمعه رفسنجان در مورد تغییر مدیریت در شرکت مس خطاب به رئیس جمهور […]

خانه » آخرین اخبار » مس در آینه غبار مدیریت(بخش اول)

ما نمی توانیم ساکت بنشینیم و نظاره گر حرکت های احساسی و یا هدف دار باشیم. از ما گفتن بود و بعداً همین مردم هم قضاوت می کنند.

به گزارش “خانه خشتی “: حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور در خطبه­ های نماز جمعه رفسنجان در مورد تغییر مدیریت در شرکت مس خطاب به رئیس جمهور توصیه ویژه­ای کردند و گفتند که اگر تغییر مدیریت قرار است صورت گیرد باید دور از مسائل سیاسی بوده و از این جهت به امید آن که در آینده از آن استفاده  تبلیغاتی شود پرهیز نموده  و همچنین از نیروهای بومی استفاده شود.

امام جمعه رفسنجان با اعلام این که مردم در آینده قضاوت می کنند اعلام کرد: به یقین اگر تصمیم نابجایی گرفته باشند، این شرکت با آن همه افزایش تولید،که موجب افتخار دولت و وزیر صنعت و معدن است، دیگر افتخار آفرین نخواهد بود و افزایش تولید صورت نمی گیرد؛ چرا که روحیه مدیران و پرسنل و کارکنان را ضعیف می کند.

اگر می خواهید بازنشسته کنید یا تغییر دهید، چرا از ظرفیت های استانی استفاده نمی کنید تا از این همه انسان توانمند بهره گیرید و از جای دیگری افراد را می آورید؟

باشگاه مس کرمان امید کرمانی ها

باشگاه مس کرمان معرف تمام کرمانی ها در کرمان هست و تمام مردم کرمان به این تیم عشق می ورزند و این باشگاه امید کرمانی ها است.

باشگاهی که با هزینه افرادی سر پا نگه داشته شده است که در معادن پرخطر کار می کنند، باشگاهی که نماینده المپیکی هم در المپیک ۲۰۱۲ لندن داشت.

به هر حال در این چند وقت اخیر اتفاقاتی در این باشگاه رخ داد که کسی نمی داند با این تغییرات وسیع در سطح این باشگاه چه آینده ای در برابر تیمی وجود دارد که یک سال سابقه آسیایی شدن را نیز دارد.

سریال باشگاه مس در پست مدیر عاملی به گنجعلیخانی ختم شد

در ادامه سریال تغییرات در شرکت ملی مس  ایران و به تبع آن تغییرات در سطح مس کرمان بود.

سریالی که سال گذشته از تغییر نژاد زمانی آغاز شد که شب سیاه کرمانی ها در مقابل تیم همسایه مان، فجر سپاسی شیراز رقم خورد.

شبی که در پایان بازی اتفاقاتی رخ داد که صمد مرفاوی در جلوی دوربین های تلویزیونی به صراحت گفت که می روم. هر چند که رفتن وی از این تیم بد نشد و وی به یک رده بالاتر یعنی مشاور فنی رئیس هیئت مدیره سابق باشگاه مس کرمان عبدالرضا داوری منصوب شد .

در این رابطه یکی از مسولین که در گذشته با این باشگاه همکاری داشت و نخواست نامش فاش شود گفت: دوران مدیریت نژاد زمانی مشکلی نداشت و دلیل برکناری وی این بود که به کسی باج نمی داد و به اصطلاح حرف شنوی از افرادی مانند آقایان “و” و “د” نداشت و همین موجب شد که وی مدیر موفقی در باشگاه مس کرمان باشد.

وی افزود: به نظر من شب بازی با فجر، تنها اشتباه نژاد زمانی پیروی نکردن از دستورات آقای “و” در باشگاه بود و این افراد در تمام زمینه های زمینه مساعدی رابرای روز های تلخ و شب تلخ بازی مس با نماینده شیراز را رقم زدند.

مدیر سه روزه

در ادامه این سریال دوران کوتاه حاج اسماعیلی دیگر مدیر کرمانی باشگاه رسید که تنها سه روز بر سر این کار بود و در نهایت قسمت دیگر این سریال به سید نصر الله گنجعلیخانی رسید.

در ادامه تغییرات در باشگاه مس کرمان و راس هیئت مدیره این باشگاه چندی پیش با حکم صدر محمدی مدیر سابق صنایع ملی مس ایران عبدالرضا داوری شخصی که کرمانی ها هیچگاه وی را از یاد نمی برند نیز برکنار شد هر چند که صدر محمدی هم چندی طول نکشید که از سمت خود برکنار شد.

ادامه در بخش دوم گزارش

برچسب ها:
باشگاه مس کرمان غبار مدیریت مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان