ماجرای تئاتر بچه های رفسنجان که شبکه ی من و تو جرات پخش کامل آن را نکرد + فیلم

  • شناسه خبر: 117424
ماجرای تئاتر بچه های رفسنجان که شبکه ی من و تو جرات پخش کامل آن را نکرد + فیلم

هنرنمایی دانش آموزان رفسنجان بسیار برای شبکه های بی بی سی و من و تو و کانالهای مجازی ضد نظام گران تمام شد و واکنش انان را برانگیخت و جرات پخش کامل ان را نکردند.

خانه » رفسنجان » ماجرای تئاتر بچه های رفسنجان که شبکه ی من و تو جرات پخش کامل آن را نکرد + فیلم

به گزارش خانه خشتی ، تئاتری با موضوع ارزش های انقلاب اسلامی به طور ویژه حجاب بانوی مسلمان توسط جمعی از دانش آموزان عضو بنیاد مهدویت شهرستان رفسنجان پنجشنبه گذشته ۱۳ بهمن ماه با حضور مسئولین شهرستان در گلزار شهدای این شهر به نمایش درامد.

این تئاتر توسط ۶ دانش آموز مقطع متوسطه پسرانه و البته دغدغه مند و به صورت خودجوش اجرا شده است. دانش آموزانی که جور بی عملی برخی متولیان فرهنگی بی دغدغه را که به وظایف خود عمل نمیکنند را به دوش میکشند؛ دانش آموزانی که  در هوای سرد چند درجه زیر صفر آن روز حدود ۱۰ دقیقه بر روی سنگهای سرد دراز کشیدند تا نمایش به خوبی به اجرا درآید سردی هوا بقدری زیاد بود که مراسمی در سالن مجاور محل تئاتر قرار بود برگزار شود کنسل شد.


متاسفانه برخی افراد و کانالهای خبری معلوم الحال و به تبع آنها شبکه های ماهواره ای  ضد انقلاب و بهائی از یکی از شخصیتها ی نمایش که نقش شیطان را بازی میکرده است  در راستای تمسخر شخصیت زن و حجاب  سوء استفاده نموده اند در صورتی که بازیگر با شنل سیاه و ماسک سیاه که نماد سیاهی و تاریکی شیطان است در نمایش ظاهر شده است و بهانه کردن این پوشش و حمله به حجاب و زن مسلمان رسم انسانهای با شرف نیست.
نکته دیگه تقطیع ۴۰ ثانیه از نمایش حدودا ۱۰ دقیقه ای و سوء استفاده از آن میباشد که مشخص است با اهداف و غرایض خاص انجام شده است.
از شبکه های بی بی سی و من و تو  و کانالهای مجازی ضد نظام که دشمن این مردم هستند انتظاری نیست ولی کاش برخی افراد دغدغه مند و  فعالین فرهنگی در دام اینگونه تحریفات نیفتند.

 

 

برچسب ها:
تئاتر حجاب شبکه من و تو فیلم ماجرا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان