افتتاح و کلنگ زنی ۹ طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 117308
افتتاح و کلنگ زنی ۹ طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان / تصاویر

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر چندین پروژه با حضور مسئولین در دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

خانه » اجتماعی » افتتاح و کلنگ زنی ۹ طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور واحد کرمان و حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، ملانوری فرماندار و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

بهره برداری از فاز یک سردرب دانشگاه پیام نور ، بهره برداری از کارگاه کارآفرینی این دانشگاه به مساحت ۴۰۰ متر و اعتبار  ۵۰۰ میلیون تومان ، افتتاح آسفالت یک بخش از محوطه دانشگاه به مساحت  هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون از جمله این طرح ها بود.

فاز یک گلخانه دانشگاه نیز به بهره برداری رسید و کلنگ فاز دوم گلخانه با مساحت سه هزار متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به زمین زده شد که به گفته ی روح الله خلیلی رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان تا پایان امسال این گلخانه به بهره برداری میرسد.
استخر پرورش ماهی سردابی به مساحت ۳۲۰ متر مربع  و ظرفیت ۱۰ هزار قطعه ماهی افتتاح شد، این استخر با ۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی و ۸۵ میلیون تومان اورده شخصی احداث شده است.

کلنگ ده هزارمتر مربع آسفالت یک بخش از دانشگاه بااعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به زمین زده شدو آیین افتتاح و کلنگ زنی پردیس ۲ دانشگاه انجام شد.
پردیس دو دانشگاه پیام نور به نام حجت الاسلام مرحوم شیخ عباس پورمحمدی نامگذاری شده و هزینه حصارکشی آن ۲۰۰ میلیون تومان شده و این مجموعه ۱۲ هکتار است.
در ادامه طرحهای این دانشگاه بهسازی کتابخانه دانشگاه بهره برداری شد؛ کتابخانه  دانشگاه ۶۰۰ متر مربع زیربنا دارد و ۴۰ هزار جلد کتاب در آن موجود است و هزینه بهسازی آن ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه انجام شده است.
بهسازی تالار عاشورا دانشگاه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان نیز انجام شد.

     

برچسب ها:
افتتاح دانشگاه پیام نور رفسنجان دهه فجر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان