امام جمعه در جلسه مجمع بسیج شهرستان رفسنجان مطرح کرد :

مدیریت کشور نباید با تعارفات حزبی و جناحی به چالش کشیده شود

  • شناسه خبر: 117239
مدیریت کشور نباید با تعارفات حزبی و جناحی به چالش کشیده شود

امام جمعه رفسنجان گفت: نباید تعارفات حزبی و جناحی خدای ناکرده باعث شود مملکت ما از حیث مدیریت به چالش کشیده شود .

خانه » سیاسی » مدیریت کشور نباید با تعارفات حزبی و جناحی به چالش کشیده شود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان رئیس مجمع بسیج شهرستان رفسنجان در جلسه ماهانه این مجمع اظهار داشت :ما میتوانیم در شهرستان یک دولت کوچک داشته باشیم .این همدلی و اتحادی که صورت گرفته است  خیلی ارزشمند است و کارها را برای پذیرش اسان می کند .

وی افزود :مردم در روز ۲۲ بهمن جواب یاوه گویی هایی دشمن را خواهند داد .در راستای قدرت امریکائیها شاید در کودتای ۳۲ انهایک قدرتی را داشتند و تاثیر گذرا بودند ولی قدرت انها در بهمن سال ۵۷ معلوم شد که هیچ قدرتی از خود ندارند .

امام جمعه بیان داشت :دشمنان ما در قبل از انقلاب هم قدرتی نداشتند اگر ما به عمق قران پی ببریم ما سه نوع جهاد داریم جهاد اکبر جهاد با نفس است و بزرگترین جهاد است .جهاد اصغر جهاد با دشمنان در جبهه های فیزیکی و عرصه های مختلف است  چه در بعد نظامی و چه در جنگ های فرهنگی و اقتصادی اما جهاد کبیر امروز ضرورت پیدا کرده است .

وی افزود :جهاد کبیر دشمن شناسی است و بین دوست و دشمن اشتباه نکنیم و دشمن شناسی به روز و قوی داشته بشیم و غفلت نکنیم .بصیرت در نسل جدید ما در میان جوانان مثل موج های دریا می باشد و وجود دارد ولی بصیرت در افراد میانی و پیش کسوتان افول پیدا کرده است و این به زیان جامعه است و انها جنبه الگویی دارند اگر بصیرتشان کمرنگ شده باشد گرفتاری ایجاد خواهد کرد .

امام جمعه تصریح کرد :بصیرت به معنای عمیق مهم است باید دید خود را وسیع کنیم افق را باید نگاه کرد امروز مدیریت جامعه به مراتب سخت از دهه سوم و دهه دوم انقلاب است و مدیریت جامعه باید براساس بصیرت کارامد باشد .

وی افزود :نباید تعارفات حزبی و جناحی خدای ناکرده باعث شود مملکت ما از حیث مدیریت به چالش کشیده شود .همه شما از یاران انقلاب هستید.ولی گاهی وقتها دل ولی خدا ممکن است به رنجش بیاید و کسی نباشد که مرهمی بر دل ایشان بگذارد شرایط فرق می کند مسلما زمان امام شرایطی بود مسلما نمیتوان ان شرایط را و ان نوع تدبیر را عمل کنیم .مدیریت هر زمان مناسب زمان خودش است .

امام جمعه بیان داشت :بصیرت در بخش امت افول پیدا کرده است باید این بصیرت را کارامد کنیم تا ضربه ای از این ناحیه وارد نشود .باید با دشمن بیرونی بجنگیم با خودمان جنگ نداریم باید درجهل زدایی کمک کنیم در مناظرات ابهامات رفع می شود انچه مهم است حفظ انقلاب است .

وی افزود :هیچ کدام در مرجعیت کارامد امام و مرجعیت فقهی رهبر امروز شک نداریم .فرمایش هر دوی این بزرگواران این است که حفظ نظام از واجبات است .باید فکرها را نزدیک بهم کنیم .تقریب نظرات ایجاد شود تا به حفظ نظام کمک کنیم .

حجت اسلام رمضانی پور گفت :نیروهای سپاه در رزمایش کار خود را به خوبی انجام میدهند اگر خدای ناکرده در داخل تضارب و جنگ سلیقه های صورت گیرد پایشان سست خواهد شد . برای خدا کار کنیم و ثمره اش برای مردم خواهد بود .

وی افزود :هیچ چیز کارامدتر از حضور مردم برای خنثی کردن دشمن نیست و هر یک از ما وظیفه ای داریم که باید در این زمینه ورود پیدا کنیم .حضور مردم قدرت نظام است.

 

برچسب ها:
تعارفات جناحی چالش حزب مجمع بسیج شهرستان رفسنجان مدیریت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان