رئیس دادگستری رفسنجان در جلسه مجمع بسیج شهرستان مطرح کرد :

عامل ۷۰ درصد طلاقها در رفسنجان اعتیاد به هروئین و شیشه است

  • شناسه خبر: 117234
عامل  ۷۰ درصد طلاقها در رفسنجان اعتیاد به هروئین و شیشه  است

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: در رفسنجان اولین عامل طلاق اعتیاد است بیش از ۷۰ درصد طلاقها در رفسنجان اعتیاد به هروئین و شیشه است ، مسائل اقتصادی و بیکاری و بخش مهم ان مسائل فرهنگی از دیگر عاملهای طلاق می باشد .

خانه » اجتماعی » عامل ۷۰ درصد طلاقها در رفسنجان اعتیاد به هروئین و شیشه است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام پورمحمدی نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان در جلسه ماهانه این مجمع به امنیت و اقتدار نظام انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت : ما در صنایع نظامی و دفاعی پیشرفت کردیم اسرار و حرفهای شخصیت های بزرگی چون امام ارحل  بعد از سالها مشخص می شود .

وی افزود :ما باید برای نسل سوم و چهارم دائما خاطرات انقلاب را بیان کنیم .دهه فجر بهانه ای جهت بازگویی سختیهایی است که برای انقلاب کشیده شده است تا یادمان نرود امنیت امروز نظام به برکت چه کسانی به وجود امده است .

حجت السلام پور محمدی ضمن بیان خاطرات سختیهای دوران انقلاب تصریح کرد :مبارزین ما با سختیهای زیادی که تحمل کردند باعث شدند این نظام به ثمر برسد ما وارث مبارزان انقلابی هستیم .از این انقلابها زیاد بوده است ولی هیچ انقلابی به معنای واقعی شکل نگرفت .

وی بیان داشت :رکن این نظام ولی فقیه است که چون کوه استوار ایستاده است .

پور محمدی امار طلاق در کشور را نگران کننده دانست و گفت :امار کشوری ۲۳ درصد طلاق را نشان می دهد و سن ازدواج هم بالاتر رفته است .در رفسنجان ۴۰ درصد کاهش امار طلاق نسبت به سال  ۹۳بوده است .

وی بیان داشت :متوسط طلاق در استان کرمان ۱۴ است .یکی از دلایل کاهش طلاق ایجاد مراکز مشاوره ای تحت نظر بهزیستی ،ایجاد مراکز اموشی توسط معاونت درمانی می باشد .

تقویت مراکز مشاوره ای هم در این زمینه موثر بوده است .

حجت السلام پور محمدی تصریح کرد :در رفسنجان اولین عامل طلاق اعتیاد است بیش از ۷۰ درصد طلاقها در رفسنجان اعتیاد به هروئین و شیشه  است  .مسائل اقتصادی و بیکاری و بخش مهم ان مسائل فرهنگی از دیگر عاملهای طلاق می باشد .فضاهای مجازی و ماهواره در این زمنیه موثر بوده است .

وی افزود :گاهی وقتها این موبایلها  خطرش از کانالهای ماهواره ای بیشتر است چراکه موبایل به صورت انلاین و زنده تاثیر خودش را می گذارد .

وی گفت :کنترل موبایل و پیوست فرهنگی هم در این زمنیه وجود نداشته اسیب هایی در این خصوص پیدا شده است .باید در بحث ماهواره و مضرات و خطرات ان را به خانواده ها گوشزد کرد .اموزش و مهارتهای زندگی را باید در دبیرستانها در دانشگاه ها یاد بدهیم .کم کردن اعتیاد و اسیب های ان باید صورت گیرد .اگر علل اصلی را ریشه یابی و کنترل کنیم صددرصد در حوزه طلاق شاهد کاهش خواهیم بود .

برچسب ها:
اعتیاد طلاق عامل طلاق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان