امام جمعه رفسنجان در در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمع مدیران ارشد منطقه مس کرمان مطرح کرد :

هر کدام در حیطه مسئولیت خود باید مسئولیت پذیر و پاسخگو خداو مردم باشیم

  • شناسه خبر: 117205
هر کدام در حیطه مسئولیت خود باید مسئولیت پذیر و پاسخگو خداو مردم باشیم

ایران امن ترین کشور در دنیا است .وجود امام زمان (عج)حامی این انقلاب بوده و است. هر کدام در حیطه مسئولیت خود باید مسئولیت پذیر ،هم پاسخگو خداو هم پاسخگوی مردم باشیم

خانه » رفسنجان » هر کدام در حیطه مسئولیت خود باید مسئولیت پذیر و پاسخگو خداو مردم باشیم

به گزاش خانه خشتی ؛حجت السلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمع مدیران ارشد منطقه مس کرمان ضمن تبریک دهه فجر به مقوله توبه اشاره کرد و اظهار داشت : برای هر چیزی توبه است و بهار توبه ،جوانی است یکی از ارکان توبه ندامت است این در مورد گناهان فردی است ولی گناهان اجتماعی سنگین تر است .

وی افزود :در زندگی فردی ،نیازمند پرورش روح خود هستیم  حادثه پلاسکو همه را اندوهگین کرد .کار شما شبیه به ایثارگران آتش نشان است لذا باید  انسان اخلاص عمل بیشتری داشته باشد و روایت داریم از ائمه که کسی بخواهد خود را به خدا نزدیک کند از سجده بیشتر استفاده نماید .

امام جمعه ضمن اشاره به اهمیت آیه امن یجیب و بیان داشت : حس مسئولیت شما ها است که شما را پای کار می کشاند و می خواهید کار به دقت انجام شود.

وی افزود :نعمت هایی که از ناحیه نظام جمهوری به ما رسیده از جمله نعمت وجود مس ارزشمند است شاید اگر انقلاب نمی شد و این عظمت نصیب ما نمی شد ما امروز می بایست نوکری امریکا را می کردیم . امریکائیها امروز باید بر ما حکومت می کردند با هزاران کیلو متر فاصله با ما با ابزارهای الکترونیک می بایست نوکر انها و عبد انها باشیم و سرمایه ما رو به یغما می بردند ما دیگه اقای خود نبودیم .

امام جمعه گفت :اینکه ایران ۴سرباز با ۱۰ تفنگدار با تجهیزات کامل امریکا رادستگیر می کند برای انها افت و برای ما افتخار است . و اینکه خودشان باور دارند اگر یک حمله ای در دریا بشود انها خودشان ارزیابی دارند ۱۵ هزار قایق به سمت ما حرکت کند و با تجهیزات انها ۱۰ هزار تاشون را نابود کنیم .انها خودشان قدرت ما درک کرده اند .

وی افزود :امریکا اقتدار و عظمت ایران را نمی تواند ببیند .ولی امروز به لطف خداوند به دستان پرتوان و پر غرور و پر ایمان شماها و با وجدان و مسئولیت پذیری ،مجموعه مس بدون مستشار خارجی فعالیت می کند .

حجت اسلام رمضانی پور تصریح کرد :خودباوری و اعتماد به نفس به فرزندانی چون شما داده شده است و شما چه بسا ان روزها بچه مدرسه ای بودید ولی پیش کسوتان این عرصه را به جایی رساندند که به دست پرتوان شما رسیده و بهتر از سالهای گذشته ان را اداره می کنید .

وی افزود :باید بر ایمان و اعتقاد ما به این نظام افزود شود . امروز باید جلوتر از برنامه های گذشته فعالیت کرد منافع اصلی این مجموعه به جیب ملت می رود .شما امانت دار خیل عظیمی از سهامداران هستید .

وی به روایتی از امام جواد (ع) اشاره کردو گفت :شما به هر نوعی حتی اگر در سنین کم هم بودید در پیروزی انقلاب نقش داشتید .انقلاب سختیهای و ۶۵ هزار شهید تقدیم کرده است و برای نگه داشتن این نظام سه برابر این میزان شهید داده است .

وی افزود :ایران امن ترین کشور در دنیا است .وجود امام زمان (عج)حامی این انقلاب بوده و است. هر کدام در حیطه مسئولیت خود باید مسئولیت پذیر ،هم پاسخگو خداو هم پاسخگوی مردم باشیم .

امام جمعه خاطرنشان کرد :همه باید در برابر کارهای  خود مسئولیت داشته باشیم .مدیر باید تمام وقت خود را برای نظام و شهدا و و مردم بگذارید .این مسئولیت و مدیریت ها را باید تا حد جانفشانی انجام دهیم وقتی مسئولیتی قبول می کنیم نباید بگیم جانم به خطر می افتد .

وی افزود : دراشوب  ۱۸ تیر ماه که در دانشگاه ایجاد شد مردم در ۲۳ تیرماه قیام کردند قبل از این قیام رهبر فرزانه در جمع اصحاب سپاه فرمودند :اگر شده من تک و تنها یک تفنگ بردارم و در پس کوچه ها از انقلاب دفاع کنم این کار را خواهم کرد .این انقلاب انقدر ارزشمند است که رهبر عزیز ما جانشان را فداکنند.

امام جمعه بیان داشت :جهاد ، سخت کوشی و طلب با جدیت می تواند موفقیت و پیروزی را به ارمغان اورد .ایمان به راه ، هدف می تواند در این زمینه موثر باشد .رزمندگان در جنگ جدیت به خرج دادند تا موفق و پیروز شدند .تکریم کارگر می تواند موفقیت بیاورد .

وی افزود :توجه به کارگران و ضعفا موفقیت شما را اثبات کرده است امیدواریم بیش از گذشته در همه زمینه ها موفق باشید.

برچسب ها:
جلسه تولید مس سرچشمه مس سرچشمه رفسنجان منطقه مس کرمان میدران ارشد مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان