نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در جمع بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد:

اصلاح طلبی غیر اصولگرایانه از بساط شیطان است

  • شناسه خبر: 117174
اصلاح طلبی غیر اصولگرایانه از بساط شیطان است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اصلاح طلبی غیر اصولگرایانه از بساط شیطان است که حضرت اقا به عنوان استکبار اعظم و شیطان اکبر یاد می کند، تقابل بین دو جبهه اصولگرا و اصلاح طلبی نتیجه اش فتنه ۸۸ شد .

خانه » سیاسی » اصلاح طلبی غیر اصولگرایانه از بساط شیطان است

به گزارش خانه خشتی ، حجت السلام محمدعلی محسن زاده در حسینیه در جمع بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت :امام راحل با باور و ایمان به خداوند راه روشن خودشان برای انقلاب با مبارزات علیه جبهه استکبار هم غرب و هم شرق شروع کردند و دست رد به سینه دوقدرت استکباری زدند و مردم ما هم به طبع حضرت امام و ولی فقیه شعارشان نه شرقی نه غربی شد .

وی افزود : در زمان انقلاب بخش اندکی از جامعه روشن فکر را تفکر لاییک تحت پوشش قرار می داد که هیچ باوری به ارزشهای الهی و دینی نداشت .شاید تفکرات غربی و شرقی که نفوذ پیدا کرده بود در مراکز دانشگاهی طبقه روشن فکر جامعه را به این فکر رسانده بود که جامعه به سمت بی دینی و لاابالی گری نسبت به دین و ترک اداب و مراسمات دینی و ایمان به توحید پیش برود .

حجت اسلام محسن زاده بیان داشت : این جریان در همان روزهای اول انقلاب حرکتهای مردم اجازه عرض اندام به تفکر لاییک به کشور ما نداد .

وی افزود :جریان دینی وارد عرصه انقلاب شد و وارد پستهای مدیریتی انقلاب شد .دولت موقت بر اساس این جریان شکل گرفت در اولین دوره ریاست جمهوری در این کشور ان طیفی که توانستند حاکمیت را در قوه مجریه کسب کنند این طیف ملی و مذهبی بودند .

وی تصریح کرد :امام تکلیف این جریان را برای مردم روشن کردند .جبهه ملی و ازادی اهانتها و ضربات به اسلام وارد کردند انقدر سهمگین بود این خیانت از ۵۰ سال حکومت بیشتر است . انها در برابر احکام اسلامی صریح می ایستادند حتی امام این جریان را مرتد و خارج از دین بیان کردند .

محسن زاده خاطرنشان کرد :از انجایکه دست این جریان کوتاه شد ولی لایحه های فکری ماند .

وی بیان داشت :در موضوع اقتصاد در مسائل فرهنگی لیبرال مذهب می شوند و جریانی تحت عنوان چپ و راست شکل می گیرد در مجلس چهارم و پنجم هم همین تقسیم را داریم اما تفکر انها جابه جا می شود .

حجت اسلام محسن زاده تصریح کرد : بعد از مجلس ششم ،گفتند این جریان حزب باد است نظریه ثابتی در مسائل ندارند مسائل گذشت که جریانات چپ ان زمان رو در روی انقلاب اسلامی صف کشیدند یکی از عجایب دولت نظام جمهوری اسلامی این است که مخالفین نظام در درون خود نظام با نظام مخالفت می کنند .

وی افزود :هیچ نظامی در دنیا سراغ ندارد افرادی در درون نظام باشند و مسئولیت داشته باشند وزیر و وکیل و رئیس باشند و با نظام مخالفت کنند .این از مختصات نظام اسلامی است شاید ما درست مردم سالاری دینی را حتی دمکراسی غربی را درست تجربه نکردیم اشکالی این وسط است و یکی از تهدیدات هم همین است .

وی بین داشت :بعد از این جریان دوم خرداد صورت می گیرد بعد جریان اصلاحات شکل گرفت می گفتند راست ،لیدر راست از این شهرستان عنوان داشتند .در درون جریان راست انشقاق پیش امد گفتند راستی ها دو بخشند راست سنتی و راست رادیکال ،انهائیکه دنبال حفظ حزب بودند گفتند اینها راست سنتی هستند .

وی افزود :جبهه اصلاحات صورت گرفت جریان راست تابلویشان را عوض کردند و تابلوی اصولگرایی دست گرفتند .همان ادمها گفتند ما اصولگرا هستیم در دل این جریان ،جریان اصولگرا شکل گرفت .

حجت اسلام محسن زاده بیان داشت :هر دو جریان منحرف بودند شاخص انحراف ملاک و میزان در مسیر حق بودن نظر ولایت است .ملاک را رسول اکرم به مادادند .ملاک حق ولایت است .

وی افزود :انحراف انحراف است از این  زمان اصلاحات جایگاه خود دارد حضرت اقا گفتند اصلاح طلب اصولگرا یانه ،اصلاح طلبی که بخواهد معایب برطرف کند با نگاه ارزشهای الهی به قران و مکتب الهی که بخواهد راه را اصلاح کند متاسفانه هیچ وقت در درون جامعه ما اصلاح طلب اصولگرایانه شکل نگرفته است .انچه به عنوان اصلاح طلب شکل گرفته است استمرار حرکتهای ضد الهی بوده و هست .

وی بیان داشت :مثنوی هفت من کاغذ داریم در مقابل قران ایستادند قران کلام خدا نیست کلام بشر است .گفتند نهج البلاغه سندیت ندارد گفتند تشیع امیزه ای از حق و باطل است .کار به جایی رسید که معجزات و کرامات اهل بیت خرافات دانستند.

محسن زاده افزود: سخنرانی  اقای اقاجانی درهمدان اگر بخواهم براتون بشمرم استاندار مشهد رسما در مورد شهدا گفتند استخوانهای پوسیده الوده ،مشهد را الوده می کنید همه را به نحوی این جریان مورد هجمه شدید قرار دادند .

وی افزود :این باور بنده است اصلاح طلبی  غیر اصولگرایانه  از بساط شیطان است  که حضرت امام از ان به عنوان شیطان برزگ یاد می کند و حضرت اقا به عنوان استکبار اعظم و شیطان اکبر یاد می کند .

وی بیان داشت :تقابل بین دو جبهه صورت گرفت اصولگرا و اصلاح طلبی و نتیجه اش فتنه ۸۸ شد .هر دوی جریان هم لیدر جریان اصولگرا اقای احمدی نژاد در این فتنه شرکت داشت و هم اقای موسوی و کروبی و مجموعه دو جناج وبه سخنان خیرخواهانه ولایت گوش نکردند .اردوکشی خیابانی صورت گرفت و سهم فتنه اصلاحات بیشتر است مجمع روحانیون مبارز ۱۸ ایت ا… امضا کردند نتیجه انتخابات باید کف خیابان مشخص شود .

وی افزود :خداوند فتنه بزرگ را رفع کرد مردم داخل صحنه امدند و ولایت اتش فتنه را جمع کردند حضرت اقا می فرمایند ما تقسیم چپ وراست را قبول نداریم .اگر تقسیمی بخواهد صورت گیرد تقسیم انقلابی گری و غیر انقلابی گری است .این جریان که امروز نام خودش را اعتدال گذاشته است اعتدال یعنی حد وسط مبتنی بر عدالت !واقعا همینه !جریان مدعی اعتدالگرایی ترکیبی از جریان عمده است که جریان عمده اش اصلاح طلبی است و اصحاب فتنه و بخشی از جریانهای راست حزب کارگزاران سازندگی ترکیب این دولت اعتدال همین است .

حجت الاسلام محسن زاده بیان داشت :این حزب هیچ ارتباط اقتصادی ندارد اینجاست که مشکلات اقتصادی سر جایش باقی مانده است .از یک طرف می گویند اقتصاد اسلامی و این سالهای می گوییم افتصاد مقاومتی و جریانی که میخواهد اقتصاد را دنبال کند نه اقتصاد اسلامی قبول دارد نه اقتصاد مقاومتی .تفکر تفکر اقتصاد سوسیالیستی فرانسه است که بر می گردد به سالهای قبل از انقلاب اسلامی .

وی افزود :یک طبقه اشرافی داشتیم مربوط به دوران ستم شاهی بودند انقلاب اموال این طبقه را مصادره و در اختیار مردم قرار داد و از سال ۷۴ به این بعد ما شاهد جریان اشرافیگری مدرن هستیم در خطبه های نمازجمعه بیان کردند مه باید مانور تجمل راه باندازیم و از انجا مسابقه گذاشته شد .دفتر ریاست جمهوری به کاخ مرمر منتقل شد .

وی تصریح کرد :کاخ نشینی منصوب شد هزینه های چند میلیاردی برای اماکن دولتی صورت گرفت کار به جایی رسید این بلا سراغ بچه های فرماندهان مسلح امد.

حجت السلام محسن زاده از خطراتی که انقلاب را تهدید می کند یاد کرد و گفت :برخی از مسئولین بر کرسی مسئولیت های نظام نظام را باور ندارند .اهداف نظام و امام و انقلاب را باور ندارند .۱۲ خطر جدی انقلاب را تهدید می کند .یکی خطر نفوذ دشمن برای تسخیر مراکز تسلیم سازی و تصمیم گیری نظام است .

وی افزود : دشمن برای مرکز تصمیم گیری خبرگان را در انتخابات برنامه ریزی کرده بود .برخورد با نیروهای ارزشی از دیگر تهدیدات انقلاب است .در این موارد حضرت اقا وارد شدند و فرمودند نیروهای انقلابی را حذف نکنید .کاهش روحیه انقلابی و مدیریت جهادی از خطراتی است که انقلاب را تهدید می کند .

محسن زاده بیان داشت :اقای نعمت زاده می گویند همین طور که مدیر ورزشی از خارج وارد می کنیم مدیر صنعتی هم وارد کنیم این جور می شود که صنعت و بازار کشور رو به ورشکستی می رود .

وی عدم مقابله جدی با فساد را از دیگر تهدیدات جدی انقلاب دانست و گفت :جناب ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتیشان فرمودند ما میخواهیم دولتی تشکیل دهیم که اختلاس سه میلیاردی نباشد و شاهدیم در این دولت شاهد اختلاس ۸ هزار میلیاردی روبرو هستیم .

وی بیان داشت :چطور می شود سی تا ادم ۸ هزار میلیارد می دهند می گویند وام دادیم دانه درشتتان برادر رئیس جمهور است .عجیب تر این است ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را راه اندازی می کنند و دو تا ادم که فساد اقتصادی دارند در این ستاد حکم میدهند .ایا با مفاسد اقتصادی می شود با فساد  اقتصادی مبارزه کرد .حقوقهای نجومی که بگذرد .برای ما حقوق شهروندی مینویسند برای مدیران حقوقهای نجومی می نویسند اینها جزو کرامات است .

حجت اسلام خاطرنشان کرد :میدان یافتن عناصر غرب گرا از دیگر تهدیدات جدی انقلاب است جناب رئیس جهمور از زمانیکه که رئیس جمهور شدند یکبار نگفتند که امریکا شیطان بزرگ است .هر بار صحبت می کنند می گویند ایالات متحده امریکا !توی مذاکرات ۱۲ سال مذاکره می کردیم در زمینه هسته ای .ایران +۵ کشور .ابشان که تشریف اوردند بستن با کدخدا راحتر است امریکا کدخدای جهان است برگشتیم به تمدن قبل و سر خط .تقاوت این بود که اونجا رژیم پهلوی اینجا دولت برخواسته از رای مردم جمهوری اسلامی است .

وی افزود :اسیب های اجتماعی از دیگر تهدیدات جدی انقلاب است قبل از انقلاب حلبی اباد داشتیم کارتون خوابی بود ولی امروز داریم و امدن روستائیان به شهرها و مشکلات دیگر به وجود می اید .

حجت اسلام محسن زاده از دو قطبی بودن به عنوان از دیگر تهدیدات انقلاب باد کرد و گفت :دو قطبی احمدی نژاد و روحانی از این نمونه است .دو قطبی سازی امنیت و معیشت را درست کردند .هجمه قدرت دفاعی کشور در مذاکرات بیان کردند گفتند زمان زمان مذاکره است نه زمان موشک .حضرت اقا فرمودند کسی که چنین حرفی زده اگر جاهلانه بوده که هیچ اگر اگاهانه بوده است خیانت است .وضعیت این است لذا باید با چنگ و دندان انقلاب و ارزشها را حفظ کنیم و ذره ای به دشمن توجه نکنیم .

برچسب ها:
اصلاح طلبی اصولگرا نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان