مرگ تلخ عروس و داماد سیرجانی یک روز پس از مراسم ازدواج

  • شناسه خبر: 117105
مرگ تلخ عروس و داماد سیرجانی یک روز پس از مراسم ازدواج

عروس و داماد سیرجانی یک شب پس از مراسم ازدواجشان بر اثر حادثه‌ای تلخ به کام مرگ رفتند.

خانه » حوادث » مرگ تلخ عروس و داماد سیرجانی یک روز پس از مراسم ازدواج

به گزارش خانه خشتی ، عروس و داماد سیرجانی که شب گذشته مراسم ازدواج خود را جشن گرفته‌ بودند، امروز به کام مرگ رفته و در سردخانه بیمارستان شهید غرضی سیرجان آرمیدند.

مهدی فیروزآبادی مسئول سازمان آتش‌نشانی سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد این حادثه غمناک اظهار داشت: این عروس و داماد شب گذشته مراسم ازدواج خود را برگزار کرده بودند و ظهر امروز با اعلام خویشاوندان آنها مبنی بر گازگرفتگی این زوج جوان، ماموران سازمان آتش‌نشانی وارد منزل آنها شدند.

وی افزود: ماموران آتش‌نشانی بعد از ورود به منزل این زوج جوان با پیکر بی‌جان زن و شوهر روبه‌رو شده و بلافاصله آنها را به بیمارستان منتقل کردند، اما زمان زیادی از حادثه گذشته بود و هر دو جوان خود را از دست داده بودند.

فیروزآبادی با بیان اینکه هنوز علت مرگ این زوج جوان مشخص نیست، عنوان کرد: منزل مسکونی این زوج دارای سیستم گرمایشی پکیج بوده و احتمال گازگرفتگی گاز طبیعی خیلی بعید است.

مسئول سازمان آتش‌نشانی سیرجان گفت: احتمال می‌رود که گاز ناشی از چسب کاغذ دیواری علت مرگ باشد، زیرا هنگام ورود ماموران آتش‌نشانی به خانه بوی بد این چسب که روز قبل نصب شده بود، قابل استنشاق بوده و یا اینکه می‌تواند ناشی از مسمومیت غذایی شدید هم باشد.

وی تاکید کرد: علت اصلی مرگ این زوج جوان را باید پزشک قانونی سیرجان اعلام کند که هنوز علت این حادثه غم انگیز را مشخص نکرده‌اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان