انتقام جویی با اینستاگرام از شهروند رفسنجانی

  • شناسه خبر: 117004
انتقام جویی با اینستاگرام از شهروند رفسنجانی

فرد به علت اختلافات خانوادگی با یکی از اقوام خود اقدام به ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام به نام وی و انتشار تصاویر و مطالبی خلاف واقع کرده بود.

خانه » اجتماعی » انتقام جویی با اینستاگرام از شهروند رفسنجانی

به گزارش خانه خشتی ،  فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری جاعل صفحه اینستاگرام خبر داد و گفت: این فرد به علت اختلافات خانوادگی با یکی از اقوام خود اقدام به ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام کرده بود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ “نصرالله عباسی” گفت:در پی مراجعه فردی به پلیس فتا و طرح شکایتی مبنی بر راه‌اندازی صفحه‌ای در اینستاگرام با عکس وی و انتشار تصاویر و مطالبی خلاف واقع، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:کارشناسان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی و سایبری متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

عباسی با اشاره به دستگیری متهم تصریح کرد: این فرد به علت اختلاف خانوادگی که با یکی از اقوام خود داشته اقدام به این امر کرده و تعدادی از تصاویر وی را در این صفحه قرار داده است.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات مقدماتی متهم به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را انتقام‌جویی از شاکی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از شهروندان خواست: به هیچ عنوان از عکس‌های شخصی خود در پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه استفاده نکنند و از نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی خود در تجهیزاتی که به اینترنت متصل می‌شوند خودداری کنند.

برچسب ها:
انتقام جویی اینستاگرام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان