فرماندار رفسنجان تاکید کرد :

ضرورت جلب اعتماد بیشتر بین مجموعه بهداشت و درمان و مردم

  • شناسه خبر: 117000
ضرورت جلب اعتماد بیشتر بین مجموعه بهداشت و درمان و مردم

فرماندار گفت : با همین توان همه دستگاه های اجرائی و مردم کمک کنند تا بتوانیم از ظرفیتها بهتر استفاده کنیم و خدمات را بهتر معرفی کنیم و اعتماد بیشتری بین مجموعه بهداشت درمان و مردم ایجاد شود تا میزان رضایتمندی زیاد گردد.

خانه » پزشکی و سلامت » ضرورت جلب اعتماد بیشتر بین مجموعه بهداشت و درمان و مردم

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در مراسم افتتاحیه پروژه های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن یاد و گرامیداشت شخصیتهای بزرگ انقلاب اظهار داشت :در دروان ریاست دانشگاه علوم پزشکی علی رغم مشکلاتی که در بحث بودجه ها وجود داشت خدمات بسیار ازرنده ای به جامعه ارائه شده است .

وی افزود :تحریم ها بر تجهیزات پزشکی تاثیر جدی داشت تلاش های بسیار خوبی صورت گرفت و جلب و اعتمادسازی خیرین از جمله خدماتی است که صورت گرفت .

ملانوری ضمن تشکر از خیر حاج حسین اسماعیلی بیان داشت : احساس ناامنی در امریکا با تغییر ریاست جمهوری صورت گرفته است اما در کشور ما اقتدار و امنیت و سلامت وجود دارد و ارزشمند است .طرح تحول نظام سلامت بزرگترین خدمتی است که درطول این سالها به مردم ارائه شده است .

وی افزود : در این فضایی که  تحریم ها وجود داشت  ،دولت به طور جدی ورود پیدا می کند این جسارت ، قدرت ، این اراده ارزشمند است در مسیر کارها انتقاد وبی اطلاعی هم است و بعضی وقتها هم اطلاعات نادرست و انتقادها هم وجود دارد که باعث التهاب و اضطراب  در جامعه می شود .

فرماندار تصریح کرد :با همین توان همه دستگاه های اجرائی و مردم کمک کنند تا بتوانیم از ظرفیتها بهتر استفاده کنیم و خدمات را  بهتر معرفی کنیم و اعتماد بیشتری بین مجموعه بهداشت درمان و مردم ایجاد شود تا میزان رضایتمندی زیاد گردد.

 

برچسب ها:
اعتماد بهداشت درمان مردم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان