امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

خیریه علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با اولویت درمانی بیماران راه اندازی شده است

  • شناسه خبر: 116997
خیریه علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با اولویت درمانی بیماران راه اندازی شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: اولویت اول خیریه علی ابن ابیطالب(ع) بیمارستان است.

خانه » اجتماعی » خیریه علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با اولویت درمانی بیماران راه اندازی شده است

به گزارش خانه خشتی ، حجت السلام رمضانی پور در مراسم افتتاحیه پروژه های دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک دهه فجر و روز پرستار اظهار داشت :خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی توسط رسانه ها مطرح شود تا مردم به خدمات دولت اگاه باشند .

وی افزود :دانشگاه علوم پزشکی یک سرمایه عظیم است و یکی از کارهایش کار درمانی است ولی در اصل خود دانشگاه یک سرمایه بزرگ و در کنار دیگر دانشگاه های از درخشش بالایی برخوردار است .

امام جمعه بیان داشت :دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر تولید دانش و علم و یکی از رسالتهای ان خدمات درمانی است و روز به روز ارتقا پیدا می کند و نیازمند است روز به روز توسعه پیدا کند .

وی از زحمات شایسته رئیس دانشگاه یاد کرد و گفت : نگرش مردم را نسبت به سرمایه  عظیم این شهرستان باید عوض کنیم به برکت دانشگاه اساتید و پزشکان متخصص جهت تعلیم و درمان حضور دارند در این راستا تقوا و تخصص در پزشکان وجود دارد .

امام جمعه بیان داشت :ما نباید اجازه دهیم جایگاه رفیع پزشکان مورد خدشه شود و کمی از بداخلاقی ها را ترمیم کنیم رضایمندی مردم خیلی مهم است .از نگهبان گرفته تا پزشکان برخورد با بیماران مهم است و همچنین بخش پرستاری در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند .

وی تصریح کرد :پرستاران باید بیشتر جدیت داشته باشند و زحمات مدیریت شده باشد تا کار دیگر بخشها بیشتر جلوه کند این موضوع مهم است .

امام جمعه بیان داشت :خیریه شهدای گمنام در بخش درمان فعالیت دارند و بیمارن بخش داخل شهر را پوشش می دهد . بهترین عمل های درمانی  و کارهای خدماتی در این شهر صورت می گیرد .

وی افزود :ما مجموعه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) را دررفسنجان داریم بعضی از زمینهایی که  هیچ فایده ای که نداشتند زیان هم داشتند در هیات امنای خیریه مصوب شد قسمتهای از زمینهای بی فایده فروخته شد و با برخی از درامدهایی که وجود داشت یک سرمایه گذاری بزرگ صورت گرفت که اینده روشنی برای بخش درمان دارد ، اولویت این خیریه، اول بیمارستان است.

امام جمعه تصریح کرد :هنوز انچنان که باید و شاید خیرات این خیریه به بیمارستان رسیده باشد راضی نیستیم ولی در اینده به خواست خداوند در این راستا موفق خواهیم شد .نظرات و روحیات مدیران در راستای بخش درمان ستودنی است .

 

برچسب ها:
خیریه خیریه علی ابن ابیطالب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان