رئیس دانشگاه مطرح کرد :

کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 116994
کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در طول سه سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان از محل خیرین در بخش درمان شهرستان رفسنجان تامین شده است .

خانه » پزشکی و سلامت » کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، علی اسماعیلی ندیمی در مراسم افتتاح بخش های کودکان و PICU بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اظهار داشت :رفسنجان نیازمند ۶۵۰ تخت است در حالیکه ظرفیت ان در حال حاضر ۵۰۰ تخت فعال است .

وی افزود :بخش مغز و اعصاب و بیماریهای سکته ای ایجاد خواهد شد .بخش وی ای پی هم باید ساخته شود در طول سه سال گذشته در حدود دو ماه و نیم قبل یک توافق نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر ایجاد شد  ،و همچنین مرکز چشم پزشکی در محل بیمارستان مرادی ایجاد می شود .

دکتر اسماعیلی بیان داشت :تشخیص بیماریهای سرطانی و پوشش دادن هزینه های انها از دیگر خدمات است و جلب اعتماد خیرین از دیگر خدماتی بوده که صورت گرفته است و در طول این سه سال بیش از ۲۰ میلیارد تومان از محل خیرین در بخش درمان تامین شده است .

وی افزود :به مناسبت دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی در بخش انار سه پروژه مهم را دارد  که تکمیل و راه اندازی می شوند و شهرستان انار با ساخت وسازهایی که در ان صورت می گیرد شبکه بهداشت درمانی ان به طور کامل متحول خواهد شد .

دکتر اسماعیلی خاطرنشان کرد :این شهرستان در اینده  به یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نیاز دارد با افتتاح بخش اطفال تقریبا نیازهای بخش اطفال تامین خواهد شد .امیدواریم مجموع خدمات رضایتمندی مردم را در داشته باشد البته رضایتمندی مردم بخشش بر می گردد به برخورد و اداره بیماران .

وی افزود : امیدواریم رفتار ما هم همزمان با تغییر ساختارها تغییر یابد و میزان رضایتمندی مردم را جلب نماییم .

برچسب ها:
خیرین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان