امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

در رفسنجان فاصله طبقاتی زیاد است / صاحب این انقلاب مردمند و آن را حفظ خواهند کرد

  • شناسه خبر: 116780
در رفسنجان فاصله طبقاتی زیاد است / صاحب این انقلاب مردمند و آن را حفظ خواهند کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که حقوق بالا دریافت می کنند اصلا نمی فهمند که فقر و خجالت زن و فرزند یعنی چه اما فقیر در زندگی اش می ماند؛ در رفسنجان فاصله طبقاتی زیاد است این مطالبه مردم است

خانه » سیاسی » در رفسنجان فاصله طبقاتی زیاد است / صاحب این انقلاب مردمند و آن را حفظ خواهند کرد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و اصلاح ذات البین اظهار داشت: نگرش و سبک زندگی پیامبر اکرم(ص) اینگونه بود که با فقرا زندگی میکردند و نمی خواستند که ثروتمند باشند و از دنیا بروند این سیره باید درسی باشد برای کسانی که ویژه خوری می کنند به خصوص کسانی که حقوق های نجومی دریافت می کنند.

وی افزود: کسانی که حقوق بالا دریافت می کنند اصلا نمی فهمند که فقر و خجالت زن و فرزند یعنی چه اما فقیر در زندگی اش می ماند؛ در رفسنجان فاصله طبقاتی زیاد است این مطالبه مردم است که چرا تکلیف حقوق های نجومی رسیدگی نشده این مطالبات به حق است.

رمضانی پور با تبریک میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب(س) و روز بزرگداشت مقام پرستار بیان داشت: مقام پرستاری را بیشتر از ان بانوان می دانند که مقام بالای زن را می رساند ، کار اصلی درمان بر عهده پرستاران و رضایمندی بر عهده انان است ما طرفدار این هستیم که با وجود دانشگاه علوم پزشکی و وجود پزشکان خوب و متدین همه درمان در همین شهرستان انجام شود علاقه نداریم که کسی به خارج از شهر برود؛ خوب است که از سوی تامین اجتماعی کلینیک تخصصی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ایجاد شود است و انتظار به جایی است.

امام جمعه رفسنجان به تشییع باشکوه پیکر شهدای عزیز آتش نشان در تهران اشاره کرد و گفت: این نهایت ایثارگری جان بر کفان آتش نشانان بود، پیام رهبر رفزانه انقلاب در این باره راهگشا بود و پرهیز دهنده از حاشیه سازی بود و مسئولان را در پرداختن به وظایف اصلی خود توصیه کرد.

وی افزود: کمبود امکانات آتش نشانان باید جبران شود، شهرداری توان خرید تجهیزات را ندارد نمی توان توقع کرد که حقوق آتش نشانان را ندهد و تجهیزات بخرد، اما دولت می تواند قدری جلوی اسراف ها را بگیرد و اینجا خرج نماید .

رمضانی پور ادامه داد: از شهرداری و شورای شهر نیز می خواهیم تا همانگونه که این آتش نشانان در پیشگاه خداوند قرب دارند به انها بها داده شود چرا که درخشش کار آتش نشانان بر همه روشن است.

وی با ۱۷ بهمن سال ۶۶ و صدور فرمان تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام  توسط امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام در این باره فرمودند حضرات آقایان مجمع تشخیص مصلحت نظام از امور مهمه است که گاهی غفلت از ان موجب شکست اسلام خواهد شد.

رمضانی پور با اشاره به تحولات منطقه بیان داشت: آزمایش های موشکی ما ربطی به کشورهای دیگر ندارد با برجام هم منافاتی ندارد این توان تسهیلاتی ماست اگر بنا به نداشتن باشد خود انها هم نداشته باشند فرزندان این مردم توان را داشتند و خودشان ساختند اینها بهانه های واهی است.

وی افزود: در دشمن بودن امریکا کسی شک ندارد مسئولان باید مواظب باشند به موقع عمل کنند.

امام جمعه رفسنجان به سالروز تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حفاظت اطلاعات در همه مجموعه های کشور نیروهایی زحمت کش هستند اما در سپاه پاسداران این از ماموریت محوله سپاه است تا با حفظ نیروهای خود و ارتقای معنویت هم در بیرون مجموعه خودشان نیز حفاظت نمایند.

رمضانی پور به آغاز کار جشنواره فیلم عمار  و اکران فیلم های این جشنواره در شهرستان اشاره کرد و گفت: همه می توانند بازدید کنید توصیه های رهبری به این فیلم هاست می شود در مساجد ،مصلی و تکایا این فیلم ها را به نمایش درآورد.

وی در ادامه با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما تمام معادلات ابر قدرت ها را در سال ۵۷ بهم ریخت انقلاب یک پدیده شگفت انگیزی بود که اداره کشور را از حکومت خفقان داخلی و استعمار خارجی خارج کرد و به دست مردم سپرد شما مردم صاحب این انقلاب هستید و شما مردم آن را حفظ خواهید کرد.

رمضانی پور افزود: نقش مردم در انقلاب کلیدی بود و برای استمرار انقلاب نیاز به انقلاب دورنی ملت است ، وحدت در مقصد ما را در انجام وظیفه کمک می کند این مردم از هیچ چیز واهمه نداشتند نه حکومت نظامی جلوی آنها را گرفت جنگ را اداره کردند مردم به فرمان رهبری در صحنه هستند تهدید ها اثری بر آنها نداشت و ندارد .

وی به آغاز ثبت نام حوزه ها علمیه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در رفسنجان با وجود ۸ حوزه علمیه خواهران و برداران زیر ساخت بزرگی فراهم شده است و ظریفیتها نیز بالاست ، بحث معارف و احکام دین از نیازهای اصلی جامعه است.

 

برچسب ها:
انقلاب رفسنجان فاصله طبقاتی مردم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ...

    در این چهار سال ریاست جمهوری روحانی یک بار هم امام جمعه محترم از یک کار کوچک دولت تمجید نکرد همش کوبید بگن به کی رای بدن مردم ما به اون رای میدیم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان