فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

حضور پرشور مردم در صحنه برای حیات انقلاب مهم است

  • شناسه خبر: 116451
حضور پرشور مردم در صحنه برای حیات انقلاب مهم است

فرماندار رفسنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به نوعی جشن ملی این انقلاب است و حضور مردم مورد توجه دنیاست، حضور پرشور مردم و نوع برگزاری این مراسم برای حیات انقلاب مهم است.

خانه » سیاسی » حضور پرشور مردم در صحنه برای حیات انقلاب مهم است

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در جلسه برنامه ریزی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از تاثرگذاران انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: امسال در حالی جشن سالگرد پیروزی انقلاب را میگیریم که جای ایشان خالی است.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن به نوعی جشن ملی این انقلاب است و حضور مردم مورد توجه دنیاست، حضور پرشور مردم و نوع برگزاری این مراسم برای حیات انقلاب مهم است.

ملانوری خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک به ندای رهبری است و مردم پشتیبانی خود را از نظام و ولایت قوا و دولت نشان می دهند.

وی در ادامه به برنامه های ویژه این ایام از جمله غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شده، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، رژه تاکسی رانان در لحظه ورورد تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متعدد، برپایی نمایشگاههای مختلف ویزه این ایام اشاره کرد.

برچسب ها:
انقلاب اسلامی دهه فجر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان