مدرسه فرهنگ رفسنجان به آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داد

  • شناسه خبر: 116082
مدرسه فرهنگ رفسنجان به آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داد

صبح امروز طی مراسمی با حضور فرماندار رفسنجان دبیرستان پسرانه فرهنگ به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد

خانه » اجتماعی » مدرسه فرهنگ رفسنجان به آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داد

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در مراسم نامگذاری مدرسه ایت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهش رفسنجان اظهار داشت :خیلی از شما در مطالعات به شخصیت ایت الله هاشمی پی برده اید و از کارها و خدمات ارزشمند ایشان اگاهی دارید اما شخصیت ارزشمندی چون ایشان شخصیتی نیست که بتوان با این چند جلسه و برنامه شناخت .

وی افزود :هر روز با زوایای جدیدی از شخصیتهای این انسان ها اشنا می شویم خیلی از شحصیتها در دوره های متختلف تاثیرات عمیقی بر جامعه گذاشتند و هنوز هم به معنای واقعی شناخته نشدند .قطعا در اینده نسل شما و ایندگان بیشتر با شخصیت انها اشنا می شویم .

فرماندار بیان داشت :ما همه دنبال پیشرفت هستیم  باید حضور اجتماعی فعال داشته باشیم ، لازمه اصلی کار این است که هدفی روشن داشته باشیم .

وی تصریح کرد :جایگاه واقعی در گرو هدف است مخصوصا برای شما دانش اموزان ؛مسیر باید روشن و شفاف باشد .عصر ارتباطات است سرعت ،امروز مهم است مسیری برای هدف باید سهل الوصول باشد .

فرماندار گفت :برای رسیدن به هدف درست باید الگوی مناسب داشته باشیم تا به هدف برسیم هیچ الگویی بهتر از شخصیتهای ارزشمند چون هاشمیان و افراد مانند ایشان نیست .

وی افزود :نامگذاری مدرسه شما به نام ایشان الگوی مناسب برای شماهاست و زندگینامه ایشان سرتاسر سختی و دشوار بوده که درسی برای شماهاست .

ملانوری بیان داشت : مبارزات و خدمات ایت الله هاشمی ستودنی است .بیش از ۴ سال تحمل زندانهای ساواک و بدترین شکنجها ها را متحمل شدند و در خاطرات ایشان همه چیز مکتوب است .

وی تصریح کرد :سختیهای شکنجه هیچ گاه ایت الله هاشمی را هدفش باز نداشت و هیچ گاه اعتقادش را در برابر شکنجه ها از دست نداد و در برابر ناملایمات مقاوم بودند .

ملانوری خاطرنشان کرد :مرحوم هاشمی تمام اموال خود را وقف انقلاب کردند این انسان می تواند الگو باشد برای همه ما الگو و درس است شخصیتهایی چون ایشان کم پیدا می شود .

لازم به ذکر است صبح امروز طی مراسمی با حضور فرماندار رفسنجان دبیرستان پسرانه فرهنگ به  نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد.

وی بیان داشت :ایشان اهل مطالعه بودند در دوران جنگ قائم مقام کل قوا با همه سختیها دست از مطالعه برنداشت .کتاب هایی از ایشان به چاپ رسیده است .

وی افزود :شما دقت کنید به مطالعه کردن ،با امکانات الان می توانید بیشتر از وقت خود به مطالعه شخصیتهای ارزشمند بپردازید .باید قدردان انقلاب و امام و شخصیتهای بزرگی چون هاشمی باشیم .

برچسب ها:
دبیرستان فرهنگ رفسنجان فرهنگ نام هاشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان