مدیر عامل سازمان اتش نشانی رفسنجان:

بچه های آتش نشان مظلوم واقع شدند

  • شناسه خبر: 115909
بچه های آتش نشان مظلوم واقع شدند

مدیر عامل سازمان اتش نشانی رفسنجان گفت: هیچ اتش نشانی به امیدی که به سلامتی به خانه برگردد سر کار نمی آید این شعار نیست حادثه هیچگاه خبر نمی کند ، بچه های آتش نشانی مظلوم واقع شدند.

خانه » اجتماعی » بچه های آتش نشان مظلوم واقع شدند

به گزارش خانه خشتی ، به دنبال حادثه فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تهران و به شهادت رسیدن آتش نشانان فداکار کشورمان ، جمعی از خبرنگاران رفسنجان صبح امروز به منظور ادای احترام و عرض خداقوت به دیدار آتش نشانان و همدردی با خانواده شهدای اتش نشان به ایستگاه شماره یک آتش نشانی رفتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره انان را گرامی داشتند.

رمضانی مدیر عامل سازمان اتش نشانی رفسنجانی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: هیچ اتش نشانی به امیدی که به سلامتی به خانه برگردد سر کار نمی آید این شعار نیست حادثه هیچگاه خبر نمی کند ، بچه های آتش نشانی مظلوم واقع شدند.

وی بیان داشت: یک اتش نشان بایستی اول ایمنی خودش را رعایت کند اما این بیشتر در حرف است زمانی که او در کار قرار میگیرد وقتی مصدومی را در میان اتش می بیند دیگر برایش مهم نیست و سعی دارد جان او را نجات دهد تا انجا که امکان دارد سعی می کند کاری را انجام دهد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رفسنجان تصریح کرد: با توجه به مرتفع سازی در سطح شهر نقشه ی ساختمان های بیش از سه طبقه  باید به تایید آتش نشانی برسد و در پایان کار نیز اتش نشانی باید آن ساختمان را تایید کند.

وی افزود: به جدیت برای اجرای این قانون ایستاده ایم که شاهد این اتفاقات ناگوار در سطح شهر نباشیم.

برچسب ها:
آتش نشان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان