فرزند ارشد آیت الله هاشمی در بهرمان مطرح کرد:

پدرم خود را روستا زاده می دانست

  • شناسه خبر: 115760
پدرم خود را روستا زاده می دانست

محسن هاشمی گفت: هاشمی خود را روستا زاده می دانست و از هین روستا با تعامل مردم از ۱۴ سالی به قم رفت و زیر نظر اساتید عالم تحصیل کرد .

خانه » اجتماعی » پدرم خود را روستا زاده می دانست

به گزارش خانه خشتی ، محسن هاشمی فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجان در مراسم ارتحال پدرشان در زادگاهش شهر بهرمان از حضور مردم این خطه و مردم شهرهای کرمان و رفسنجان در جلسات ختم ایشان قدردانی کرد.

وی از رزم حسینی استاندار کرمان برای برنامه ریزی این مراسم و از علی هاشمیان فرزند امام جمعه فقید رفسنجان برای تلاش برای منظم برگزار شدن هر دو مراسم رفسنجان و بهرمان تشکر کرد.

محسن هاشمی گفت: اولین خواب از پدرم این بود که آیت الله هاشمی را در حال اماده شدن برای سفر دیدند پرسیدند کجا می روید گفتند اماده می شوم بروم رفسنجان و بهرمان؛ این اولین خوابی بود که از اقوام نزدیک دریافت کردیم مطمئنم روح ایشان در میان ماست.

وی بیان داشت: اخرین سفر ایشان به کرمان و بهرمان بود در تابستان ۹۵ ،صحبت درباره ایشان به عنوان ابوی بنده و هم  ولایتی شما بسیار سخت است.

هاشمی گفت: آیت الله هاشمی خود را روستا زاده می دانست و از هین روستا با تعامل مردم از ۱۴ سالی به قم رفت و زیر نظر اساتید عالم تحصیل کرد .

وی ادامه داد: ایشان مدارج را مانند یک روستا زاده طی کرد و به آرامی گامهای تعالی را به آرامی برداشت هیچگاه جهشی به مقامی نرسید با تحصیل و هوش وافری که داشت توانست در انقلاب در کار امام قرار گیرد و هم بعد از انقلاب هم فرماندهی جنگ و بعد از آن در کنار رهبری ادای وظیفه کند.

هاشمی گفت: آیت الله هاشمی در زندگی هم تلاش های فرهنگی و مبارزاتی داشت و هم هوش معاش داشت که ذره ای برای راحتی خودش استفاده نکرد و همه را برای اهداف خود و انقلاب هزینه کرد.

وی تصریح کرد: وصیت ایشان این بود که بعد از انقلاب یک ریال به دارایی خود نیافزودم، من به شما می گویم ایشان پیروزمند رفت با این تشییع جنازه و قدرشناسی مردم انشالله روحش شاد خواهد بود و در کنار ائمه معصومین محشور خواهد بود.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    خانه خشتی کمپین من یک روستایی ام رو یادته؟؟!!!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان