امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

تشییع باشکوه آیت الله هاشمی نشان از عشق به ولایت و مقبولیت نظام نزد مردم بود

  • شناسه خبر: 115380
تشییع باشکوه آیت الله هاشمی نشان از عشق به ولایت و مقبولیت نظام نزد مردم بود

امام جمعه رفسنجان گفت: تشییع باشکوه آیت الله هاشمی نشان از عشق به ولایت و مقبولیت نظام و خدمتگذاران آن نزد مردم می باشد که حضور گسترده داشتند.

خانه » سیاسی » تشییع باشکوه آیت الله هاشمی نشان از عشق به ولایت و مقبولیت نظام نزد مردم بود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان به توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و امانتداری به خبر کشف محموله ی بزرگی از هروئین و شیشه توسط نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت: اینها مواد مخدر خطرناکی هستند که بسیاری از خانواده ها را می توانست ویران کند و این خدمت از سوی انتظامی قابل تقدیر است.

وی در زمینه خدمت به بندگان خداوند به مضمون حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایش ایشان مردم عائله خداوند هستند و محبوب تریم مردم کسی است که سودش به عائله خداوند برسد، شایسته است که مسئولین در امر خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

امام جمعه رفسنجان به ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و سفر کردن آن عالم مجاهد و مبارز قدیمی ، یاردیرین امام(ره) و انقلاب و رفیق ۵۹ ساله رهبر فرزانه انقلاب به دیار باقی را به حضور رهبر حکیم انقلاب ، حوزه های های علمیه، امت اسلامی به خصوص مردم انقلابی شهرستان رفسنجان و همچنین به محضر همسر و فرزندان ایشان تسلیت گفت.

رمضانی پور همچنین از حضور اقشار مختلف مردم در تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی در تهران نیز قدردانی کرد.

وی در ادامه به جایگاه آیت الله هاشمی در سالهای قبل انقلاب در کنار امام(ره)، دوران مبارزه و زندان و تحمل شکنجه اشاره کرد و بیان داشت: ایشان حتی اموال خود را صرف کارهای انقلابی می کردند، اهمیت تلاش ایشان در طول سالهای قبل انقلاب و بعد انقلاب در مسئولیت های مختلف و مقابله با تلاش های دشمن آشکار است و خناسان در جدا کردن آقای هاشمی از انقلاب و رهبری ناموفق بودند .

رمضانی پور ادامه داد: از این پس هم نباید مردم و امت انقلابی اجازه دهند که گروهی منحرف ، خناس و شیطان صفت جایگاه آقای هاشمی را به نفع خود مصادره نمایند افراد فرصت طلب تنها به فکر سود خوشان و حزب خودشان هستند.

وی خاطر نشان کرد: تشییع باشکوه آیت الله هاشمی نشان از عشق به ولایت و مقبولیت نظام و خدمتگذاران آن نزد مردم می باشد که حضور گسترده داشتند.

امام جمعه رفسنجان از عموم مردم انقلابی رفسنجان دعوت کرد تا در مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی که عصر امروز از ساعت ۱۵ در مسجد جامع با حضور خانواده آن مرحوم برگزار می شود حضور یابند.

رمضانی پور در ادامه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلا در ۱۹ دی ماه در جمع مردم انقلابی قم اشاره کرد و گفت: وظیفه همه مسئولان تقویت عوامل اقتدار ملی است که رهبری آنها را ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی دانستند که برخی منافقین و سرکرده عزت ما را فروختند و هرازگاهی آن را نشانه می روند.

وی تصریح کرد: شناخت دشمن بسیار مهم است تصور نکنید که شیاطین در یکجا می نشینند این فرمایش قرآن است، رهبری از آمریکا به عنوان شیطان اکبر نام بردند مردم باید بدانند اینکه رابطه با آمریکا نمی تواند مشکل معیشت ما را حل کند آمریکایی ها حتی قادر نیستند مشکلات خودشان را حل کنند خیانت ها در مسیر برجام حتی دولت جدید را شاهد بودیم و سناریویهای امریکا برای تحریم های جدید علیه ملت در راه است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: ما ار تحریم ها ضرر نبردیم بلکه به عنوان پشتوانه قوی برای خو دانستیم و اقتدار برای خودمان ایجا کردیم.

وی بیان داشت: اگر همه دلسوزان نظام آنجه را که رهبری می فهمند به عنوان دیدبان بزرگ و بسیاری از کارها را از افق دور متوجه می شود مثل ایشان فکر میکردند امروز اقتصادمان مقاوم تر از این بود که دشمن کمترین تعرضی نداشته باشند.

رمضانی پور گفت: کشور اقتدار امنیتی ، دفاعی و تسهیلاتی دارد از نظر اجتماعی در وضعیت نسبتا خوبی هستیم هرچند باید کار کنیم امر به معروف کارکرد خوبی می توان  داشته باشد اما از نظر اقتصادی کم کار کردیم ، امید بستن به برجام مشکلت اقتصادی  ما را حل نمی کند باید توجه بیشتر داشته باشیم.

وی به شهادت نواب صفوی در ۲۷ دیماه سال ۳۴ اشاره کرد و گفت: شهدای ما زنده هستند ما این طور تصور نکنیم که شهدا را از دست داده ایم بلکه ما سرمایه گذاری کرده ایم و این صلابت برای کشور بوجود آورده و مردم  را بصیر و فهیم کرده است.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان