جاذبه‌های ایران چشم میهمانان «نم» را گرفت/ افزایش طول سفر

  • شناسه خبر: 11536
جاذبه‌های ایران چشم میهمانان «نم» را گرفت/ افزایش طول سفر

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از تبریز بیدار ، معاون گردشگری کشور گفت: وزرا و هیئت‌های کارشناسی میهمان اجلاس غیرمتعهدها برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایران تا چهاردهم شهریور در ایران می‌مانند. منوچهر جهانیان اظهار داشت: با پایان یافتن رسمی اجلاس غیرمتعهدها در شب گذشته تعدادی از میهمانان به کشورهایشان بازگشتند اما بخش […]

خانه » آخرین اخبار » جاذبه‌های ایران چشم میهمانان «نم» را گرفت/ افزایش طول سفر

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از تبریز بیدار ، معاون گردشگری کشور گفت: وزرا و هیئت‌های کارشناسی میهمان اجلاس غیرمتعهدها برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایران تا چهاردهم شهریور در ایران می‌مانند.

منوچهر جهانیان اظهار داشت: با پایان یافتن رسمی اجلاس غیرمتعهدها در شب گذشته تعدادی از میهمانان به کشورهایشان بازگشتند اما بخش دیگری از وزرا و هیئت‌های کارشناسی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری کشور بازگشت خود را به تعویق انداخته‌اند.

به گفته وی میهمانان اجلاس بر اساس اطلاعاتی که از جاذبه‌های گردشگری ایران به دست آورده‌اند علاقمندند به استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی، گلستان، چهارمحال و بختیاری و… سفر کنند.

معاون گردشگری کشور افزود:‌ البته بخشی از میهمانان اجلاس تاکنون از جاذبه‌های گردشگری شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و زنجان بازدید کرده‌اند.

جهانیان  تأکید کرد که در لابی تمام هتل‌های محل اقامت میهمانان اجلاس سران غیرمتعهدها، اطلاعات تورهای تهرانگردی و ایرانگردی ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا هتل‌ها در زمان اقامت میهمانان اجلاس، افزایش نرخ داشته‌اند، گفت: یک ریال هم افزایش قیمت نداشته‌اند.

برچسب ها:
جاذبه‌های ایران چشم میهمانان «نم» را گرفت/ افزایش طول سفر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان