فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی عنوان کرد:

در ایام ارتحال آیت الله هاشمی به دنبال تسویه حساب سیاسی نباشید

  • شناسه خبر: 115346
در ایام ارتحال آیت الله هاشمی به دنبال تسویه حساب سیاسی نباشید

فرماندار رفسنجان گفت: در مراسم گرامیداشت ایشان و ایام ارتحال و عزای عمومی در کشور نباید عده ای به دنبال تسویه حساب سیاسی خود باشند.

خانه » سیاسی » در ایام ارتحال آیت الله هاشمی به دنبال تسویه حساب سیاسی نباشید

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در خصوص انتشار کلیپی مغرضانه منتسب به امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: مشی و منش اخلاقی آیت الله هاشمی رفسنجانی بر اعتدال و همراهی و طرفداری از نظام و انقلاب بوده است، فضای شهر نباید متشنج شود و شان ایشان بزرگ است و نباید به خاطر اینچنین مسائلی خدشه دار شود.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه بر وحدت، آرامش و هم صدایی بر ای توسعه کشور تاکید داشتند خاطر نشان کرد: در مراسم گرامیداشت ایشان و ایام ارتحال و عزای عمومی در کشور نباید عده ای به دنبال تسویه حساب سیاسی خود باشند.

ملانوری تاکید کرد: آیت الله هاشمی در برابر منتقدین صبر و تحمل داشتند، کسانی که دوستدار ایشان هستند نیز باید با تاسی به این منش ایشان صبر و آرامش را پیشه کنند .

فرماندار رفسنجان در پایان با اعلام خبر برگزاری  مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهشان رفسنجان روز جمعه از ساعت ۱۵ در مسجد جامع این شهر و با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال این عالم مجاهد در کرمان در روز شنبه و همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت در تهران اظهار داشت: هفته آینده  مراسمی در بهرمان زادگاه آیت الله هاشمى نیز برگزار می شود که متعاقباً زمان و مکان آن اعلام مى شود.

ملانروی از عموم مردم رفسنجان جهت حضور در مراسم گرامیداشت عالم مجاهد و یار دیرین امام، انقلاب و رهبری دعوت بعمل آورد.

برچسب ها:
ارتحال آیت الله هاشمی تسویه حساب سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان