گرامیداشت ۱۸دیماه روز رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 115216
گرامیداشت ۱۸دیماه روز رفسنجان برگزار شد / تصاویر

مراسم گرامیداشت روز رفسنجان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » گرامیداشت ۱۸دیماه روز رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، ۱۸ دیماه سالروز پایین‌ کشیدن مجسمه شاه خائن در میدان ابراهیم کنونی توسط مردم ولایتمدار رفسنجان است که این روز به عنوان روز رفسنجان نامگذاری شده است.

گرامیداشت این روز شب گذشته با حضور حجت الاسلام محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و جمعی از دیگر مسئولین این شهرستان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام محسن زاده ضمن تبریک این روز به مردم انقلابی رفسنجان اظهار داشت: کاری که مردم شریف رفسنجان انجام دادند نشان داد که با هرگونه ظالم مستکبر که شاه ملعون یکی از مصادیق آن است مخالف هستند.

وی افزود: مردم این خطه با این کار ایمان خودشان را به نمایش گذاشتند و به ساحت مقدس انبیاء که صفت بت شکنی برای آنان باقی و جاری است تاسی کردند، این روز یک یوم الله تلقی می شود  که باید همه شما انقلابیون  مراقبت کنید تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام مهدی(عج) متصل گردد.

برچسب ها:
روز رفسنجان گرامیداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان