مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد :

افتتاح ۷ پروژه شرکت ملی صنایع مس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد دلار تا پایان امسال

  • شناسه خبر: 115167
افتتاح ۷ پروژه شرکت ملی صنایع مس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد دلار تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت :کارخانجات مواد ناریه جاده شهربابک جمعا ۷ پروژه ای که به پایان می رسد امسال شاهد راه اندازی انها خواهیم بود جمعا حدود یک میلیارد دلار در این پروژه ها سرمایه گذاری شده است .

خانه » اقتصادی » افتتاح ۷ پروژه شرکت ملی صنایع مس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد دلار تا پایان امسال

به گزارش خانه خشتی ، احمد مراد علیزاده عصر امروز در نشست جمعی از نمایندگان شهرستان‌های استان در مجلس شورای اسلامی با رییس کمیسیون صنایع و معادن و رحمانی قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن آمفی تئاتر فجر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت :در شرایط سخت، کارهای بسیار خوبی اتفاق افتاده است ، انشاالله تا پایان سال شاهد افتتاح بخشی از این پروژه ها خواهیم بود .

وی افزود :نیروگاه ۵۰۰ مگاوایتی سیرجان  به همت بچه های مس با پشتکار و حمایت اقای حسن پور بیشترین همت را از اغار کار داشت راه افتاده است در حال تولید است و افتتاح رسمی خواهد شد .

مدیر عامل مس کرمان بیان داشت:ذوب فلش تا اخر سال راه اندازی خواهد شد و مشعل هایش روشن می شود در سال اینده از کارخانه ذوب فلش استفاده خواهیم کرد .کارخانجات مواد ناریه پالایشگاه خاتون اباد که فاز اولش اماده شده ولی راه اندازی نشده است فاز دوم ان هم اماده است نهایی می شود .

وی افزود :کارخانجات مواد ناریه جاده شهربابک جمعا ۷ پروژه ای که به انتها می رسد امسال شاهد راه اندازی انها خواهیم بود جمعا حدود یک میلیارد دلار در این پروژه ها سرمایه گذاری شده است .

مرادعیلزاده گفت :ظرف دو سه سال اخیر علی رغم مشکلات مالی که شرکت داشته ولی از توسعه پروژه های اصلی باز نمانده است این پروژه ها بیشتر با وامی که از بانکها گرفتیم ظرف سه سال اجرا شده اند و خوشبختانه با اتفاقی که بعداز برجام افتاده است مشکلات فروش و تحریم شرکت برطرف شد با فروش کالاهایی که از قبل بود و کالاهایی که تولید کردیم کل وام دریافتی چه ۷۰۰ میلیارد تومانی که از سال ۹۱ دریافت کرده بودند و چه حدود هزار میلیارد تومان در این سه سال اخذ کردیم وام ها بازپرداخت شده و سرمایه شرکت به ۵ هزار میلیارد تومان رسیده است .

وی با بیان اینکه شرکت هیچ گونه قرضی ندارد گفت :سهام شرکت در وضعیت خوبی است و سوداوری شرکت در رده ده شرکت برتر ایران می باشد و همه چیز برای ادامه بهتر ازگذشته اماده می باشد .

مرادعلیزاده بیان داشت :نگرانیهای صندوق بازنشستگان با تدبیر همکاران اصلاح و مرتفع خواهد شد .به هر حال شرکت شرایطش از هر جهت مناسب است نگران اینده شرکت به لحاظ کار نباشیم فقط در حوزه فروش اعتبار شرکت به حد اعتبار بین المللی رسیده است .

وی افزود :در سال ۸۰ و ۸۲ در ان زمان فروش کالا را با پی فایناس انجام می دادیم یک مقدار پیش دریافت می کردیم امروز روی فروش سال ۱۳۹۶ -۱۵۰ میلیون یورو پیش دریافت می کنیم واقعا کار کم نظیری است که عین چنین کاری در سال ۸۳ اتفاق افتاد .امروز حجم فروش ما زیادتر است در شرایطی که بانکها ارتباطشان برقرار نشده است با تمهیدات خوب کالاها را به فروش رساندیم .

مرادعلیزاده تصریح کرد :با بهترین قیمت و بهترین کیفیت کالا به فروش می رسد و شرایط شرکت از همه جهت در نقطه خوبی قرار گرفته است .

وی تلاش شرکت را مدیون همکاران در مس دانست و گفت :انشاالله با پشتکار و حمایت تک تک اعضای هیات مدیره و شخص هیات مدیره و صنعتگران بتوانیم شرایط شرکت را بهتر از گذشته مدیریت کنیم بسترش اماده است ولی با همکاری دوستان این اتفاق بهتر از گذشته خواهد افتاد .

 

 

 

برچسب ها:
شرکت ملی صنایع مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سعید

    ما اخرش نفهمیدیم اوضاع مس خوب یا بد وقت پول دادن میشه داد از بی پولی میزنن وقت سخنرانی تبلیغات میشه همچی عالی میشه

    ali

    تبعیض در مس بیداد میکنه یکی با اون قدر میلیون حقوق میگیره همکاره کنار دستش با نصف نصف اون حقوق داره کار میکند چرا چرا بیان برسی کنید نیروهای تعغیر وضعیت نسبت به قبلشون خیلی فرقی نکردند تازه هیچی بهشون تعلق نمیگره میگن شما ازمایشی هستید ی کاری امدن انجام دادند بدون برنامه ریزی یا حداقل اگر با برنامه باشه شفاف ستازی نمیکنن چرا ؟؟؟؟

    معین

    اقای مراد علیزاده چرا اینقدر بی عدالتی و تبعیض در شرکت مس سرچشمه وجود دارد یک عده باید از بیکاری و خوشی ندونن چطور وقتشون بگزرونن ی عده هم پدرشون در میاد تا شیف کارشون به پایان برسه

    بیطرف

    حناب مهندس چرا وضعیت نیروی انسانی و تعغیر وضعیت پرسنل را برسی نمیکنید حداقل قبل انتخابات درستش کنید شاید دولت متبوع شما رای اورد

    جلال

    مرادعلیزاده تصریح کرد :با بهترین قیمت و بهترین کیفیت کالا به فروش می رسد و شرایط شرکت از همه جهت در نقطه خوبی قرار گرفته است . جناب مهندس اگر اوضاع مس خوبه پس چرا وام پرسنل به موقع پرداخت نمیشود احتمالافقط واسه شما و دوستانتون خوبه یا نزدیک انتخابات ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان