امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

مردم به حرف کسی چهار سال دیگر درون چاه نمی افتند / عمل تبلیغ است نه حرف

  • شناسه خبر: 115127
مردم به حرف کسی چهار سال دیگر درون چاه نمی افتند / عمل تبلیغ است نه حرف

امام جمعه رفسنجان گفت: به فرموده رهبر انقلاب دولت سرکار نیاز به تبلیغ ندارد بلکه عملکرد او تبلیغ است، این‌گونه نیست که مردم به حرف کسی چهار سال دیگر درون چاه بیفتند و شایسته است این اوضاع عبرتی برای دولت بعد باشد.

خانه » آخرین اخبار » مردم به حرف کسی چهار سال دیگر درون چاه نمی افتند / عمل تبلیغ است نه حرف

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون برجام اظهار داشت: دولت موظف است بر اساس مصوبه مجلس فعالیت‌های برجام را متوقف کند، چراکه طرف مقابل بدعهدی کرده است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: تحریم‌های جدیدی از سوی آمریکا در راه است، آمریکا تمام زحمات تیم مذاکره را بر باد داده که باید عبرت شود، بارها رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که آمریکا بدعهد است اما مسؤولان توجه نکردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده ماه‌ها وقت خود را صرف کردند اما هیچ‌چیز از برجام درنیامد، اگر به جای این فوت وقت از توانمندی‌های داخل استفاده می‌شد وضع معیشت جامعه برطرف شده بود.

رمضانی‌پور با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور از رسانه ملی افزود: رئیس‌جمهور باید حرف برای گفتن داشته باشد، در حالی ‌که یک جمله از حرف‌هایی که وی مطرح کرد در جامعه مطرح نیست.

وی اضافه کرد: چرا دولت خدمتی به جامعه نمی‌کند که مردم آن را لمس کنند، الان نزدیک انتخابات است و وزیران از این شهر به آن شهر برای تبلیغ می‌روند، به فرموده رهبر انقلاب دولت سرکار نیاز به تبلیغ ندارد بلکه عملکرد او تبلیغ است.

رمضانی‌پور ابراز داشت: این‌گونه نیست که مردم به حرف کسی چهار سال دیگر درون چاه بیفتند و شایسته است این اوضاع عبرتی برای دولت بعد باشد.

وی اذعان کرد: اگر دولتمردان به حرف مقام معظم رهبری گوش کرده بودند رسوایی برجام رقم نمی‌خورد و این مشکلات گریبان جامعه را نمی‌گرفت.

خطیب جمعه رفسنجان به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان دانشگاه صنعتی شریف اشاره و بیان کرد: محور مهم سخنان ایشان این بود که جوانان انقلابی را دوست دارند و از آنها حمایت می‌کنند اما همین جوانان انقلابی از سوی برخی افراد تندرو خوانده می‌شوند.

وی همچنین به تقابل دولت با قوه قضائیه اشاره داشت و تصریح کرد: به عنوان نصیحت عرض می‌کنم این مناقشات به زیان نظام بوده و زمانی که دولت با دستگاه قضایی مقابله کند به ضرر خودش است.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: در مورد حقوق‌های نجومی دولت یک نفر را هم معرفی نکرد و گفت کار دیوان محاسبات است در صورتی ‌که دیوان محاسبات نتیجه را به دستگاه قضا اعلام می‌کند، حال که دستگاه قضایی ورود کرده شما حرف می‌زنید.

وی عنوان کرد: عده‌ای چندین ماه بیت‌المال را بلعیدند اما دریغ از یک اشاره دولت و تنها حرف‌هایی که ضدانقلاب آن‌ طرف دنیا می‌زند این‌طرف تکرار می‌شود.

رمضانی‌پور با اشاره به اقامه نماز باران افزود: عده‌ای کج‌اندیش گفتند نماز خواندند باران نبارید، ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم و این نماز را تکرار خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها از ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان یاد کرد و بدحجابی را جلوه منکر جامعه خواند.

رمضانی‌پور از جمله پیامدهای بدحجابی سقوط ارزش زن، افت تحصیلی و آموزشی، افزایش بیماری‌های جسمی و روحی، بی‌علاقگی به ازدواج، ناهنجاری‌های خانوادگی، بالارفتن آمار طلاق، ایجاد زمینه جنایت و … را برشمرد.

وی با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) افزود: ۱۸ دی‌ماه سالروز سقوط مجسمه شاه توسط مردم انقلابی رفسنجان است و این روز، روز رفسنجان است که فردا مراسم برگزار می‌شود.

رمضانی‌پور عنوان کرد: ۲۲ دی سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام راحل است و ضرورت دارد این شورا در مسائل فرهنگی ورود بیشتری داشته باشد.

وی بر ضرورت ریشه‌دارکردن اندیشه انقلاب به‌ ویژه در نسل جوان تأکید کرد./منبع:فارس

 

برچسب ها:
انتخابات تبلیغ حرف عمل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان