فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

ایجاد شغل و درآمدزایی الویت اصلی است

  • شناسه خبر: 115124
ایجاد شغل و درآمدزایی الویت اصلی است

فرماندار رفسنجان ایجاد شغل و درآمدزایی الویت اصلی برشمرد و گفت: با رونق این بخش ها شاهد توسعه رد سایر بخش ها نیز خواهیم بود.

خانه » اقتصادی » ایجاد شغل و درآمدزایی الویت اصلی است

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان رفسنجان که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این ستاد برای تسهیل مشکلات سرمایه گذاری تشکیل می شود تا با حضور مسئولین ادارات و سرمایه گذاران بسیاری از مشکلات حل می شود .

وی افزود: با توجه مشکلات موجود از جمله بانکها ، کمبود منابع آبی شهرستان و بحث زیست محیطی باید سعی شود تا بنا بر نیاز منطقه و شرایط بحران طرح ها اجرایی شود.

ملانوری گفت: در نیمه دیماه قرار داریم اما میزان بارندگی موجب اضطراب می شود یک میلی متر یعنی هیچی شرایط خطرناک است و امید است که برای کشاورزان که سال زراعی جدید خوب باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد شهرستان که عمدتا کشاورزی است با چالش جدی روبه رو هستیم اما درهای فراوانی برای اشتغال و درآمد وجود دارد و باید تلاش کرد و اینها را پیدا کنیم، باید کاری صورت گیرد تا بتوانیم پاسخ نسل اینده را بدهیم

ملانوری بیان داشت: رفسنجان زیر ساختهای مناسبی دارد ، جاذبه های گردشگری و تاریخی بکر و نابی در این شهرستان وجود دارد از جمله دره راگه و غاز میرزا که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار رفسنجان ایجاد شغل و درآمدزایی الویت اصلی برشمرد و گفت: با رونق این بخش ها شاهد توسعه رد سایر بخش ها نیز خواهیم بود.

وی به اجرای طرح احیاگران آبادی در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: اجرایی شدن این طرح در جاهایی که شدنی است و می شود شغل ایجاد کرد و کمک به رونق ان روستا می کند مورد تقدیر است، بای امکانات را مورد استفاده کنیم، وقت بگذاریم ایده دهیم و خلاق شویم.

 

 

برچسب ها:
الویت داآمدزایی شغل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان