امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران خیانت به کشور است

  • شناسه خبر: 115118
سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران خیانت به کشور است

امام جمعه رفسنجان گفت: اینها خیانت به کشور است که طرف بر مسندی می نشیند و برای سرمایه گذار سنگ اندازی می کند ، کارهای را روان نمی کند و سرمایه گذار معطل می ماند و او را از کار خود پشیمان می کند.

خانه » اقتصادی » سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران خیانت به کشور است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان رفسنجان که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کارگر باید کار را از خودش بداند و وجدان کاری داشته باشد ، مجموعه های آموزشی در این زمینه کار تخصصی انجام ندادند تا نیروی کارامد تربیت کنند.

وی افزود: باید افراد را تربیت کرد هرچند اندک تا شاهد کارآمدی جامعه باشیم، دانشگاه در این زمینه بیشتر وارد شود دانشجو باید در پایان دوران تحصیل کارآیی لازم را داشته باشد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: در دانشگاههای دولتی با هزینه های گزافی که صرف می شود باید نیروی کارامدی تربیت شود تا در جامعه مفید باشد .

امام جمعه رفسنجان ضمن قدردانی از مدیران مرتبط با سرمایه گذاری که در تسهیل امور سرمایه گذاری سرعت عمل نشان می دهند تصریح کرد: اما بعضا برخی مواقع ناراحتی هایی برای سرمایه گذار پیش می  آورند بهتر است هر چه می توانیم راه را سرعت ببخشیم و موانع را برطرف کنیم.

وی افزود: ممکن است به دلیل اینکه اختیارت استاندار و دیگر مسئولان استانی کافی نبوده باشد تا سرمایه گذار ظرف چند ماه به نتیجه برسد اما اگر اختیارات داده می شود بایستی صندوق توسعه ملی نیز باید در اختیار باشد و کار را راه بیاندازند تا سرمایه گذار معطل نشود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: اینها خیانت به کشور است که طرف بر مسندی می نشیند و برای سرمایه گذار سنگ اندازی می کند ، کارهای را روان نمی کند و سرمایه گذار معطل می ماند و او را از کار خود پشیمان می کند.

وی اظهار داشت: مسئولان مرتبط از جمله بانکها  با کارهایتان سرعت عمل ببخشید اگر کاری می شود یک روزه انجام داد یک روزه انجام دهید تا سرمایه گذار احساس کند که در این شهرستان همه پای کار هستند.

رمضانی پور گفت: تفاهم نامه های خوبی در شهرستان امضا شده و برکات آن را تا پایان سال شاهد هستیم تا یک جهش سرمایه گذاری خوبی در شهرستان داشته باشیم.

برچسب ها:
سرمایه گذار سنگ اندازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان