رسانه های غربی تنها مطالبی را که به نفع خودشان است مطرح می کنند

  • شناسه خبر: 11511
رسانه های غربی تنها مطالبی را که به نفع خودشان است مطرح می کنند

به گزارش “خانه خشتی” : در حاشیه دوازدهمین کنفرانس ملی ریاضی در سمنان رسانه های غربی تنها مطالبی را که به نفع خودشان است مطرح می کنند آندنیس زاگریاناگاس استاد یونانی و مهمان ویژه دوازدهمین کنفرانس ریاضی ایران در سمنان در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت رسانه های غربی تنها مطالبی را […]

خانه » آخرین اخبار » رسانه های غربی تنها مطالبی را که به نفع خودشان است مطرح می کنند
به گزارش “خانه خشتی” : در حاشیه دوازدهمین کنفرانس ملی ریاضی در سمنان رسانه های غربی تنها مطالبی را که به نفع خودشان است مطرح می کنند

آندنیس زاگریاناگاس استاد یونانی و مهمان ویژه دوازدهمین کنفرانس ریاضی ایران در سمنان در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت رسانه های غربی تنها مطالبی را که به نفع خودشان بوده و از دیدگاه آنها خوب است مطرح می کنند.

         لطفا خودتان را برای خوانندگان ما معرفی نمایید

آندنیس زاگریاناگاس متولد سال ۱۹۷۱  و دانشجوی سال آخر دکترای علوم ریاضی هستم ودرکالج های آتن مشغول تدریس می باشم.

         دلایل بحران کنونی یونان را چه می دانید ؟

مردم یونان می دانند مشکلات و بحران یونان مال خود آنها نیست و از خارج وارد شده است ، باید این بحران را تحمل کرده و به جلو بروند.عضویت در کشورهای منظقه ای یورو یکی از دلایل بحران است ، به دلیل عضویت در یورو دولت قادر به بالا بردن ارزش پول رایج کشور نبوده.اگر دست خود دولت بود می توانست با لا بردن ارزش پول قدرت خرید مردم را بالاتر برده و تورم را کاهش بدهد.

         نظرتان راجع به سانسور رسانه های غربی درباره ایران  چیست ؟

رسانه های غربی همان گونه که مطالب مربوط به بحران یونان را سانسور می کنند مطالب مربوط به ایران را هم سانسور می کنند ،آنها تنها مطالبی را که به نفع خودشان بوده و از دیدگاه آنها خوب است مطرح می کنند.برای مثال در مورد انرژی هسته ای تمامی فشارها بر روی انرژی اتمی ایران است و در مورد اسرائیل هیچ حرفی نمی زنند.

       ایران را چقدر میشناسید و تا چه حد در باره آن مطالعه داشته اید؟

از شعرای ایران عمر خیام را می شناسم و درباره او کتاب هایی را مطالعه کرده ام و علاقه دارم از اصفهان ، تخت جمشید و خراسان دیدن کنم. دوست دارم  بیشتر در ایران بمانم و در مورد نقش رنان در ایران خودم شخصا به نظراتی برسم. با زنان و مردان ایرانی صحبت کنم و خودم به فرمولی در مورد آنها دست پیدا کنم.مسئله زنان بخشی از فرهنگ بوده و باید یک نفر مسائل فرهنگی را عمیق تر بفهمد تا بتواند به نظراتی در مورد آن برسد.

      آیا در مورد اجلاس سران عدم تعهد که در ایران برگزار شد چیزی شنیده اید؟

من چیزی در مورد این اجلاس از رسانه ها نشنیده ام زیرا رسانه های غربی اجلاس عدم تعهد در ایران را به شدت سانسور کرده اند و من تنها از طریق یکی از دوستانم از موضوع این اجلاس مطلع شدم.

      نظر شما راجع به سطح علمی این کنفرانس چه می باشد؟

سطح علمی کنفرانس خیلی خوب بوده ، میهمانان با هم مطالبی را ردو بدل می کردند که سطح علمی این مطالب خوب بوده است.

      دیدگاه شما نسبت به مردم ایران در این دو روز چه تغییری کرده است؟  

 خیلی دید بهتری پیدا کرده ام. مردم ایران مردم خیلی راحتی بوده اند و من را به خانه هایشان دعوت کردند. زنان بخش مهمی از جامعه  ایران و محرک های مهمی محسوب می شوند.

       آنچه که به نظرتان می رسد و نگفته اید

 این زمانی که در این کنفرانس  بوده ام خیلی اوقات خوبی بوده ،زمانی که اینجا را ترک می کنم  بهترین خاطرات را در ذهن خود خواهم داشت و همه ی خاطرات از اینجا شیرین خواهد بود.

برچسب ها:
رسانه های غربی تنها مطالبی را که به نفع خودشان است مطرح می کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان