فرماندار رفسنجان در افتتاحیه جشنواره غذای سالم مطرح کرد :

مهره اصلی توسعه و پیشرفت جامعه افرادسالم هستند

  • شناسه خبر: 115108
مهره اصلی توسعه و پیشرفت جامعه افرادسالم هستند

فرماندار رفسنجان گفت: باید برنامه ریزی صورت گیرد تا سطح نشاط و سلامت در جامعه بالا رود ، مهره اصلی توسعه و پیشرفت که ادمهای سالم هستند ان را مد نظر قرار دهیم و در نتیجه گرایش افراد به اسیب ها کمتر خواهد شد ، باید نگاه و نگرش به زندگی عوض شود.

خانه » پزشکی و سلامت » مهره اصلی توسعه و پیشرفت جامعه افرادسالم هستند

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه غذای سالم بحث تحکیم بنیان خانواده را از جمله موضوعات مهم دانست و اظهار داشت: همه تلاشها در راستای شیرین سازی خانواده صورت می گیرد ، برای زندگی راحت و سالم و در طول  زندگی باید  نگاهی به عرض زندگی یعنی کیفیت ان نیز داشته باشیم.

فرماندار تصریح کرد :اهمیت نشاط در زندگی مهم است ، بحث کیفیت زندگی فقط منحصر به غذا نیست بحث خانواده است .امکانات زندگی بهتر شده است .ولی کیفیت زندگیمان پایین امده است امار کدورتها و طلاق و اسیب ها زیاد شده است .

وی بیان داشت :بحث غذا و کیفیت غذا مهم است .، بسیاری از بیماریهای ناشی از عدم کیفیت غذاست؛ رکن اصلی خانواده سالم بودن است تا روح شادابی داشته باشد .

فرماندار بیان داشت :نشاط و شادابی حاصل توجه به جسم است و غذای سالم و ورزش و رفتار خوب در خانواده و جامعه بر عرض زندگی تاثیر دارد .

وی افزود :بخشهای خصوصی فعال شدند اموزش بانوان و جوانان و موسسات مختلفی فعال شدند و در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و بهداشتی و … فعالیت دارند .

فرماندار تصریح کرد :باید برنامه ریزی صورت گیرد تا سطح نشاط و سلامت در جامعه بالا رود ، مهره اصلی توسعه و پیشرفت که ادمهای سالم هستند ان را مد نظر قرار دهیم و در نتیجه گرایش افراد به اسیب ها کمتر خواهد شد ، باید نگاه و نگرش به زندگی عوض شود.

 

 

برچسب ها:
توسعه سالم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان